måndag 24 januari 2011




Så var mitt gästspel på Formex och LoveForevers Monter över! Det har varit en jättekul upplevelse och jag hoppas jag får chansen att gästspela igen förstås. Träffade många trevliga nya bekantskaper Sååå Kul!!
Hann inte gå runt så mycket på mässan, men sprang förstås förbi den uppmärksammade montern där Maria Montezami fanns med väskorna hon marknadsför...DÄR var det helt galet med folk som ville få autografer och bli fotade tillsammans med Maria förstås..tänk vilken genomslagskraft Tv har va?!

Jag hann också få en skymt av Ernts och hans fina monter en sak som dessa två poppis personer har gemensamt är deras läääängd...helt otroligt vad långa de är när man ser dem i reality...känner mig som en liten plupp jämfört med dem..hahahaha!
Å jag behövde ju inte stå i kö för att få fota Maria, hon kom på en snabb visit till Love Forever montern i lördags...så jag var förstås snabb att dra fram mobilen på bilden är hon tillsammans med gulliga Terece som driver Love Forever. På översta bilden har vi Anki Bagger tillsammans med Terece...Anki gästspelade också i montern, en jättegullig tjej som jag minns från början av 90-talet....med hennes klatchiga låtar, kommer Ni ihåg...
Den här veckan skall jag gästspela på Krägga Herrgård det skall också bli spännande och roligt, hoppas att jag kan få gästspela där fler gånger, det vore riktigt bra för min Ekonomi..:-)


Tjing sålänge...Kat

2 kommentarer:

Katta sa...

Åh det företaget ser ut att ha riktigt fina saker i sin fina monter. Gillar de där västarna (tror jag det är) med fårull på kanterna och mattan. Maria har man ju förstått är en riktigt lång tjej och visst kommer jag ihåg Anki B träffade några personer som trodde jag var hon en gång (de var väldigt berusade vilket kanske förklarar missen) :D Kram Katta

Elisa Day sa...

Ser ut att vara många spännande saker hos dom företagen. Och Maria ser ut att vara väldigt lång :)