torsdag 6 januari 2011


Nya tag 2011!!!


Jag skakar liv i min gamla blogg igen...då jag lagt ned min verksamhe så känner jag att jag kan vara lite personlig på denna blogg istället!! Mina tankar och funderingar kommer att få liv här igen.


Idag skall vi försöka få iordning på lite hyllsystem för förvaring....förstår inte hur mycket kläder jag har egentligen och ingenting har en ordentlig plats...jag blir tokig å sliter mitt hår varje gång jag tvättat, vart fanken skall jag få plats med skiten.... Så raskt åkte jag till Ikea och köpte Antonius hyllsystem med tillhörande trådbackar, vi får se om det kan sluka mitt klädtjafs som jag ej kan leva utan..:-)) En bra dag för denna sysselsättning då det fullkomligt vräker ned utanför dörren. Nu kan det faktiskt vara nog med denna snön tycker jag vi klarar oss utan meeeeer av detta vita vi har så det räcker NU!!


Nu ropas det på mig så det är bäst jag ställer mig till förfogande för snickarn så inget blir FEL!!


Ha en skön dag!!



3 kommentarer:

fialka012 sa...

Krásné...

Anonym sa...

Härligt!! Kör så det ryker med både blogg och snickare! :-D

Katta sa...

Härligt att du kör igång med den här bloggen igen :) Skönt med nya garderobsystem här skulle med behövas krafttag på den fronten. Du har så rätt om snön, vist är den vacker men jobbig också liksom ivägen överallt. Kram Katta