onsdag 12 januari 2011



Men hallåååå!!!!


Vad är detta, snö,snö,snö och åter snö utanför mitt fönster..Vill inte ens sätta fötterna utanför dörren idag...fast jag måste ju ta en tur med Skruttan vi skulle ju börja det nya livet med långa promenader..å så dethär idag..näe!!



Så undviker att gå ut i det längsta och sätter mig här vid bloggen en stund istället...inte bra änsålänge snusar Skruttan som bäst men rätt var det är står hon här med benen i kors stackarn....




Måste berätta vad jag gjorde igår, så spännande för mig som aldrig varit på terapi förut! Jag var på kreativ gruppterapi..jajamän, ett sätt att uttrycka sina känslor kreativt i grupp. Passar mig utmärkt just nu...en stund för mig själv och min själ. Kanske läge att nu mitt i livet, få ge uttryck åt alla de känslor man har över allt som jag gått igenom i livet. Måste faktiskt säga att jag gått igenom en hel del tråkigheter och är nog en ganska stark människa...men starka människor får också dippar då och då...så jag hoppas detta kommer att styrka mig och ge mig förståelse över hur jag hanterat kriserna i mitt liv..




Näe, nu får jag nog lov att sätta fart ivarje fall tänkte jag skulle förekomma vovven...




Ha det bäst i snövädret....kram kat

Inga kommentarer: