fredag 14 januari 2011


Godmorgon!


Idag är en bra dag, det kände jag redan direkt när jag vaknade....dels för att det är fredag, sen känns det som det håller på att vända på något vis...Lite ljusare ute och igår lös ju solen, kanske därför det känns lite lättare då, hoppas jag verkligen solen kommer idag med :-)

Igår var Skruttan och jag på en långprommis i solen, fast jag undrade först när jag klev ut genom dörren var det var för bil som stod och lyste sina strålkastare i grannens fönster...men....det var ju solen insåg jag efter en stund. Då kan man snacka om att man lider av solbrist va?!

Jaa, jag sitter här vareviga kväll nästan och söker på billiga resor...vill så gärna åka till solen och bara njuta ett tag...men som vi säger Prinsen å jag....No Money No Funny!! Var sak har sin tid..Nu skall jag ivarje fall ta mig en liten prommis utan sol...sen blir det att ta tag i dagens arbete !! Återigen har jag En härlig Sommarbild, Å vad jag längtar..!!!
Ha en skön Dag!
kram kat

1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Ja, Gud vad glad man blir om solen tittar fram lite. Det braiga är att nu kommer det att bli mer och mer av den varan. Jag känner också att idag är det en bra dag.

Kramis Lisa