söndag 16 januari 2011

Bild Debi Treolar

En söndag med regn å lagom lust att gå ut...hmmm..!! Skulle hellre vilja ligga i denna sängen och njuta av värmen omkring mig, skulle inte Ni..?!

Sitter här och försöker få till bloggen men jag klarar inte riktigt av det..såå irriterande. Den vill inte se ut som jag vill...nåväl får jag klura en stund så blir det säkert bra?!..


Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag skall ägna min dag åt i detta skruttväder, städa, tvätta eller något annat roligt i den riktningen...näe..känns inte som en sådan aktiv dag faktiskt det blir nog högst en fika på något trevligt ställe.
Ha en sköööön Söndag....


1 kommentar:

Sjabbig men chic sa...

Men wow vilken bild! Eller snarare vilket ställe. Tänk att få ligga där och gunga lite och mysa. Kanske har man solat och badat hela förmiddagen och är så där skönt trött och söker lite svalka. Ja, och så en kanongod drink då förstås...

Kramis Lisa