måndag 10 januari 2011







Så var det ny vecka...!!
Har suttit här vid datorn idag och sökt arbete, bara att hoppas någon kan nappa snart ..jag är ju så trevlig, lojal och duktig :-))
Känns lite segt men det har ju varit helger så jag får väl ge mig till tåls. Jag skall ivarje fall jobba lite på Formex det känns jättekul, skall stå i montern tillsammans med en klädes leverantör som jag köpte kläder utav till butiken. Ser verkligen fram emot det å vårkollektionen som jag såg idag är verkligen urfin så det skall bli såååå kul :-))

Solen visade sig från sin bästa sida idag, det gör att allt känns lite lättare och en känsla av att våren kanske inte är allt för långt bort..
Nu skall jag bänka mig framför tv:n och mitt favoritprogram "Det okända" med en härlig kopp chai te å njuta en stund av spökena :-)
Här kommer lite fina vårbilder ....mmmmm...läääängtar...
kramelikram kat

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Det är klart att det ordnar sig med jobb till slut för dig. Ett roligt jobb! Se det som att du bara har lite semester nu.

Kramis Lisa
Jo, jag gillar också det okända

Katta sa...

Åh jag älskar det okända men har tyvärr inte kanalen och inte är det gratis på play heller. Håller tummarna att du hittar ett jobb snart kanske rent av får några givande kontakter på mässan. Kul att va med där så länge, lyckokram Katta

Elisa Day sa...

Vad härliga vårbilder! Hoppas att du hittar något jobb.
Kram