fredag 28 januari 2011


Godmorgon! Äntligen Freeeedag!!

Fast denna veckan har bara gott sååå fort, jag har haft så otroligt mycket att göra....märkligt eftersom jag ju inte har något jobb.....just nu. skall tilläggas!! Jag har gästspelat på Herrgården i några dagar och herregud....nu är jag helt slut i hela kroppen. Har inte jobbat på detta sätt på många många år....så det känns i både axlar, armar och ben. Men det gjorde ju inget, blev som ett rent träningspass i 2 dagar...hahahaha..
Idag skall jag iväg på arbetsintervju, till ett väldigt spännande jobb....hoppas verkligen det kommer att går bra..
Imorgon blir det överraskningsmiddag för lilla pappa som fyllde 75 igår, de har det varmt å skönt i just nu....Så hoppas de blir glada för lite kalasmat imorgon när de kommer hem till ett kallt Sverige igen, jag säger som Raskens Ida.....JAG TYAR INTE LÄNGRE..
Ha en riktigt sköööön helg!!!
kram Kat

1 kommentar:

Elisa Day sa...

Hoppas intervjun går bra! Ska hålla tummarna hårt! Kram