måndag 17 januari 2011




Denna vecka är då närmast fullspikad å det känns jättebra! Så tråkigt när dagarna släpar sig fram tycker ja, även om veckorna rasar iväg.
Idag skall jag göra DET som jag tänkt göra såååå länge nu, dax att bli av med fläsket..jag går ned och skaffar mig ett medlemskap på gymmet....jaaa nu jädrans!! Sen har jag inget att skylla på längre..nu har det ju varit mildgrader å det är med risk för livhanken man går ut och går rena rama livsfaran faktiskt..så det skall bli riktigt skoj att gå på löpbandet ...tycker jag nu när jag sitter härhemma!!


Imorgon skall jag på arbetsintervju, det skall också blir roligt hoppas verkligen det kan bli något av det! Sen blir det lite fotografering här hemma i veckan också...och veckan slutar med lite arbete på Formex...gud vilken rolig vecka :-))
kram kat

3 kommentarer:

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Kath!
Ja,det låter verkligen som en roligt vecka.
Och börja gymma också,duktiga du.
Det finns bara i mina tankebanor än så länge(undrar om det kommer längre:)
Må så gott
Kram Anette

Katta sa...

Jag hoppas att det gick bra på din arbetsintevju idag. Låter som en fullspäckad vecka tycker jag och du är duktig som tar tag i träning.Ha så kul på Formex

Elisa Day sa...

Hoppas det gick bra på intervjun! Vad roligt med fotografering och formex. Kram