söndag 30 januari 2011

Front Desk
Trapphuset
Lounge
Så var helgen snart slut, idag blir det till att röja undan saker som legat och väntat på att bli gjorda....för imorgon skall jag börja jobba !! Jag var på intervju i fredags...genom ett tips och vips i lördags så ringde de och meddelade att jobbet var mitt....känns jättekul och spännande förstås ett jobb i en branch jag defenetivt aldrig jobbat i förut. Mitt i stan på Nobis Hotel skall jag arbeta som housekeeper...typ husfru. Lite annat mot det jobbat med förut när jag innan mitt egna företag jobbade med ekonomi...tycker det skall bli jättekul då Nobis är ett urtjusigt hotell ....med mycket design. Jag får lov att återkomma med rapport under veckan..visar bilder från hotellet här....visst är det fint!!
Ha en Skön Söndag!!...kram kat

6 kommentarer:

Päivi Fagerström, Hem & Trevligt sa...

Men gud vad roligt för dig, ett stort GRATTIS och lycka till med det nya jobbet!
Kram

Elisa Day sa...

Grattis! Vad roligt, verkar vara ett jättevackert hotell. Kram

Anonym sa...

Halloj!

Fattade först inte aatt detta var din blogg, trodde bara du hade Systrar Söta :)

Vad fin du var på bilderna från mässan. Håller verkligen med dig om att de är lååånga människor Maria o Ernst :)

Hoppas allt är bra med dig. Jag håller äntligen på att bli frisk och börjar få krafterna tillbaka, konstigt att man har varit hemma så länge men inte orkat göra något och nu när man är full av energi ja då är det bara att hugga i och gå till jobbet :))))

Hoppas vi syns lite i vår.

Kram på dig
L

Katta sa...

Men grattis Kat!! Här går det undan med anställning, vad roligt. Den trappan ser fantastisk ut. Låter som ett roligt jobb. Lycka till kram Katta

Anonym sa...

Hoppas du snart är kry igen, så du kan dra iväg till ditt nya jobb! :-)
Kramkram.

Gammelbålsta sa...

Grattis till jobbet. Kram Aydan