måndag 28 januari 2008

Nu är vi inne i vecka 5....

Mörkret ligger fortfarande tungt här ute på landet..där det inte finns några gatlyktor å jag håller på att bli galen....suck...Jag vill ha ljuset å värmen med för den delen..så jag har surfat runt för att kolla resor, fast jag kan ju inte åka någonstans ljust nu...men jag drömmer det kan jag lova.
Har fått besökare i mitt hem, 2 st katter som bor här...men jag vet inte riktigt om dom gillar mitt sällskap, i varje fall inte den ene av dem för han har boat under min säng..förutom tillfälliga besök på katttoan...vi får väl hoppas han vänjer sig vid situationen och kommer fram från sitt gömställe..
Såhär trevligt tycker Agnes att det är hemma hos oss...

Tjingeling Katarina

8 kommentarer:

Elisa Day sa...

Jag surfar också runt efter resor, men kan inte heller åka någonstans just nu. Tur att man kan drömma sig bort! Agnes verkar ju trivas bra... ;)

Kathys Home sa...

Ja, visst är det tur att man kan göra det åtminstone...det blev en så söt bild eller hur?!//kat

Ann-Catrin sa...

ja tänk den som fick resa bort ändå... fast vi har i allafall en londonresa inbokad på påsklovet.. fast jag vill ha SOL och värme
är det små tillfäliiga besökare du har eller ska de små kissarna bo hos dig nu?
går de bra ihop med vovven??
så söt bild du tagit!!
kramar A-c

Kathys Home sa...

Hej Ann-Catrin...visst blev bilden söt...näe, det är tillfälliga besökare men det går faktiskt jättebra ihop med vovven..inga problem alls så det är skönt//kat

Nina sa...

men underbar bild ...och jag skulle behöva komma till varmare breddgrader....får köpa mig en lott .....vinner jag så åker vi....

Ann-Catrin sa...

Hej Kat!!
Bara lilla jag som kikar in till dig och önskar en skön helg.. hoppas du är ledig och kan ha det bra!!
Kramar A-C

Lilla Blanka sa...

Vad gullig bild på kissen Agnes :)
Ja, jag hade gääärna också åkt iväg på en resa till ljus o värme...låter underbart..!
Kram
Mia

Sarah sa...

Räkorna var jätte goda och mumsade i oss ett helt kilo, tjingeling och ha en riktig skön helg ;o)
kram Sarah