fredag 4 januari 2008


Fredag kväll, å jag sitter här och surfar runt bland alla bloggar. Har hittat till flera nya fina, nu ikväll som jag kommer att besöka igen.
Nyårsnatten gick, men den var INTE lugn..det hade jag förstås inte trott heller..sonen var ute på galej, men han var lugn så där var det inga problem. Men på jobbet!!!!! Jag hjälpte till att jobba i en telefonväxel under natten och den var fullkomligt nedringd. Jag kom hem vid 05.30 och då var jag lagom upp i varv, så jag satte mig och tittade på tv en stund och åt lite smörgåstårta jag fått med mig hem...sov sedan i 7 timmar, men jag var som en zombie hela nyårsdagen sen...Nu när jag skriver mitt inlägg så sitter jag med tv:n på och Carl-Einar Häckner och någon gammal föreställnng...hmm..om Ni kunde märka mina gapskratt här under tiden så ....Han e crazy den karln...men det är jätteskönt att få skratta...Eller hur??
Ja helgen blir lugn, på söndag blir det julutstädning för då har bästföredatumet gått ut på julsakerna och jag skall försöka köpa mig till vår ifrån blomsteraffären även om det är massor med snö och mer skall det ju tydligen bli under helgen...fast jag tycker om snön mycket bättre än all gegga som finns på vägarna här ute på landet.

Neej, mina vänner dax att sluta ha en trevlig lördag..Vi hörs Kram Katarina

10 kommentarer:

Sarah sa...

Hej! Vad roligt med en ny bloggvän!
Mysig du har!!!!!!!!!!!
Hit kommer jag att komma tillbaka igen ;)
Ha en skön helg!
Hälsningar Sarah

Kathys Home sa...

Hej Sarah! Visst är det kul med nya vänner så vi kommer att träffas i framtiden. Ha en skön helg du med..//kat

Lantliga drömmar sa...

Tack för din kommentar i min blogg, tack vare den hittade jag ju hit! :-)

Ja visst är det skönt att få undan all elektronik i skåp så man slipper se eländet! :-)

Ha en riktigt skön helg!

Lisas torp sa...

Hej och tack för titten hos mej!
Nu fick jag se hur du har det också!
Jag gillar särskilt din soffhörna - vilket härligt sällskap du har!!!
Jag kommer att titta in här igen!!

God fortsättning på nya året!!

Kram

Lisa

Lily of the valley sa...

Hej! Kul att du tittade in till mig. Alltid lika roligt med nya bekantskaper. Härlig blogg du har. Är det OK att länka till dig?
kram Lily

Ann-Catrin sa...

Jasså du klär oxå på din lilla..klart hon ska ha rosa.
Ja min dotter har ett eget hundmärke..om du är sugen på något kan jag skicka bilder...vi har mycket snyggt. Just nu är hemsif´dan nere för hon har starta upp ett klädmärke oxå..om du vill kan du gå in där
www.brick.nu.
modellen på bolderna är min dotte...den andra alltså!!
Ha det nu så skönt i helgen.. så tittar jag in SNART igen!!
kram A-C

Kathys Home sa...

Hej Lantliga Drömmar, visst är det kul med nya vänner...jag hoppas vi håller kontakten..//kat

pudelflicka sa...

Trevligt att du tittade in till mig.
Önskar dig också en skön helg !
Hedvig

faster atta sa...

Ja, den utmaningen hade jag nästan glömt... tihi... Men det kommer ett mail till dej snart!

Ann-Catrin sa...

Hej Kat!!!
Jasså du har oxå badat på Eriksdalsbadet...tidiga mornar... det var en härlig tid måste jag medge..nu skulle jag aldrig orka!!!
Hoppas du och sonen hittade jacka idag.. helt plötsligt blev det ju vinter.. måste köpa nya handskar till sonen imorgon..
Nej jag fick aldrig din adress..
Ska be dottern plocka ihop ite bilder på lite hundaccessoarer.. vad har diú för liten vovve förresten!
Stor kram och ha det så skönt ikväll.
see you soon! A-C