lördag 12 januari 2008

Godmorgon!!!
Ändrade planer för dagen, tänkte jag skulle fixa lite med barnsängen men så ringde min son igår..-Mamma kan du hjälpa mig, jag är sååå sjuk kan du komma? Jag vill ha mitt täcke, å lite youghurt..
Så idag skall jag åka och ta hand om sonen som har fått öroninflammation samt har feber, han behöver sin Mor...tänk att faktiskt få vara lite behövd i alla fall...:))
Det här är en bild av mina söner, ja jag har ingen scanner så jag fotade av denna lilla bild på mina stålmän..visst är det fint!! Jag kan tro att bilden är ca 16 år gammal hualigen....och sönerna var totalt inne på superman...
Tragisk men sann är denna historia om den stora sonen som fick sin dräkt i födelsedagspresent och skulle ju testa den på en gång, han klättrade upp på ett elskåp och hoppade...och blev alldeles förtvivlad när det inte fungerade att flyga.....ooopps....gud så hemsk jag kände mig som mamma då....som tur var skadade han sig inte i fallet/hoppet. Men han kanske har fått men för livet vad vet jag...? :))
Ja så det är bara för mig att sätta fart så jag kommer iväg till sjuklingen och får pyssla om honom lite..Ha en riktigt skön lördag alla vänner..

Kram Katarina

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hälsa din stora lilla bebis från moster!! :-) Tjingeling!

Elisa Day sa...

Ja jag måste bli stor först! Det lär ta tid!.... ;) Måste ju hajkolla badhuset också!
Skulle inte alls vara dumt att läsa i hänggungan. Här har det vräkt ner snö, så inget sittande ute alls.

Sarah sa...

Oj oj, tänk vad mycket vi inte tänker på när det gäller barn egentligen. Tur att han inte slog sig den lille stålmannen ;o)
Ha en bra dag!
/sarah

Grindelunda sa...

Visst är det härligt att vara behövd ibland. Det är inte alltid så det känns när man har stora barn och andra kan tyckas vara viktigare.
Solen kom idag, och livsandarna väcktes upp..jippie!
Ha en skön lördag. Kram Gilla

Kathys Home sa...

Haha, ja han var så nöjd när mor kom, så han fick lite bullar och te...ja å en mass annat nyttigt. Så på vägen hem tog jag svängen förbi Blomsterlandet i Bromma och handlade lite vårblommor..//Tjingeling Allihopa..

Lily of the valley sa...

Jo, fast de är stora så är de ändå ganska små när de blir sjuka. Visst känns det bra när de vill att man ska komma och pyssla om dem lite då.
Härligt med vårblommorna, de behövs verkligen :)
kram Lily