lördag 2 februari 2008


Tänk att det inte kan vara lite roligare väder när man är ledig...hmmm...så typiskt för häromdagen var det strålande sol å idag när jag skall ta min långpromenad så REGNAR det...!!! Men det är väl bara att dra på mig gummistövlarna och sydväst...:) och ta mig min promenad. Annars finns det inte så mycket på Agendan idag..Jo, helgstädning blir det också...å när det är gjort så blir det nog fika på något trevligt ställe..Det är alltid ett trevligt nöje....Snart skall jag påbörja mitt nästa projekt, att göra ytterligare ett vitrinskåp. Denna gång utan sonens hjälp, så vi får väl se hur det går...*ler*
Igår fick jag denna av min syster...så något bra måste jag ha gjort *ler* härligt härligt...en liten bit mot våren eller hur..?? Den som vi alla längtar så efter...men nu är vi ju inne i februari, så den eländiga mörka januari is no more..Ha en skön lördag mina vänner...Kram kat

7 kommentarer:

White Season sa...

Hallå där, vad kul! Att din syster arrangerat just den bilden...den är så himla fin, då må hon vara väldigt duktig :-) Läste mer på din sida, första gången jag är här tror jag, ja just om bloggandet, jag känner precis som du och då har jag bara hållt på i 3 v. Så nu är jag på gränsen..om man ska sluta eller inte. Men det hänger nog på att man inte få ha för höga krav... Trevlig helg, och hoppas du blivit bättre. Kram Malin

Jes/Vita villa vila sa...

Vilken söt ros! Visst är det skönt att januari är över för den här gången & att vi går mot ljusare tider :D

Önskar dig en jättefin helg! Kram Jes

Ann-Catrin sa...

hej kat så här på lördagskvällen... här är det full snöstorm..eller lite i allafall.
underbar ros.. andas vår.
hoppas du fick dig en promenad i allafall.
kramar a-c

Anonym sa...

Hej!
Vad kul att du tittade in hos mig.
Ja, det är kul med ett sånt ställe som den ladan och det finns många såna ställen häromkring.
Vi har mycket snö, träkigt att ni inte har nån. Snön lyser ju upp i mörkret!
Vilken vacker ros.
Måste också säga att bilden på katten i förra inlägget är helt underbar!
Ha en skön söndag!
MVH Bodil.

sagolikflora sa...

Hej!
Vilken vacker ros!
kram C -<@

Elisa Day sa...

Ishotellet är värt ett besök, fast det är kallt och snö. :) Har ganska nära dit, så det blir av att jag besöker hotellet. Fast nu längtar jag efter värme och sol!

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för den fin fina kommentarer!!

Trevlig helg!!