lördag 26 januari 2008

Godmorgon!!!


Ja min sjuka har inte riktigt försvunnit, jag har legat vaken nästan hela natten pga en mage som levde sitt eget liv....så det var bar till att ta till boken...(e det såhär det är att bli gammal? En stilla undran?!) Nåväl, det är en bra bok jag läser...Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden" Så nu sitter jag här med min blåbärssoppa igen...Å idag har jag verkligen inte tid att vara sjuk, för jag skall vara flyttkvinna ju...suck..jag får göra så gott jag kan helt enkelt.Jag är dock väldigt glad för vädret idag, lite kyligare och en blå himmel..passar ju bra när man skall flytta grejer eller hur?!
Idag tänkte jag visa den här vackra tavlan som jag har i mitt sovrum, den har äldste sonen gjort till mig för ja, säkert 10-12 år sedan. Jag fick den på Alla Hjärtans Dag...den gör en mammas själ Riktigt Riktigt Glad...
Ta Hand Om Er och njut av en vacker solig januaridag, som det verkar bli idag..
kram katarina

4 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Du har gjort en ny header ser jag. Den är jättefin :)

Tavlan är superfin :)
Man blir bara så glad när man får något som de själv gjort eller valt ut och köpt. Det känns gott i själen :)

Hoppas du mår bättre idag
kram Lily

My Lovely Things sa...

fin tavla. Saker som barnen gjort värmer alltid ens hjärta.Mina barn köpte ett brudpar till oss för några årsedan.de betyder mycket för mig.
Kram Anna
krya på dig!

Vanilladreams and humblebees sa...

Vilken kärleksförklaring från sonen! Det är underbart med barnens små verk och egengjorda presenter... man blir lycklig ända in i själen!

Snart är det alla hjärtans dag! Längtar... längtar... så mysigt att få ge små gåvor och fixa till det riktigt hjärtligt i hemmet. Laga romantisk middag och duka fint...

Hoppas det går bra att flytta och kånka efter att du legat sjuk... ta det lugnt!

Kramar från Jenny
--<-@

Ann-Catrin sa...

Hej Kat!!
hopps magen stillat sig nu... inte roligt det där..jag förstår att det kortet värmer extra..
många kramar A-c