måndag 4 juni 2007


Så var det måndag igen, helgen har bestått i att åka runt och shoppa känns det som. Vilket iof är jättekul. I lördags var jag och systeryster och handlade på den lokala loppisen, jag var ute efter lakan som jag kan använda till dynorna i min hammock, och jag hade tur 3 st jättefina gamla lakan som jag skall göra överdrag utav så direkt i tvätten med dem.

Igår söndag var jag och shoppade en variant på den amerikanska däckstolen på en större lågprisbutik...som sagts på någon blogg, något billigare en orginalet...men så fint det skall bli när den är nymålad, det var lite som plockepinn att sätta ihop den, men, en bra kvinna reder sig själv...ett motto jag lever efter när jag står där med något tekniskt som skall lösas....ibland funkar det, ibland inte.....nu funkade det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tjoho!! Hur går det med den däringa garderoben egentligen!!?
Kramisar från ystersyster!

Kathys Home sa...

Hahaha, det går väl sådär. Jag har för mycket kläder för min nya garderob....suck.

Anonym sa...

Rensning alltså?! Ja tack! ;)

Kathys Home sa...

Ja, storrensning väntar....hejhej