torsdag 14 juni 2007

Att inte få utrymme


Var något jag var orolig för när jag började blogga, sönerna har sin givna plats framför datorn...men men jag har ju så mycket annat att pyssla med. Igår var syster med dotter här för det var ju skolavslutning idag och systerdotter ville gärna jag skulle fixa naglarna på henne....(jag har en kort kort karriär inom nagelbranschen) så det var bara att dra fram fil, lack osv...Syrran fick nöja sig med handmassage men jag tror hon var nöjd ändå.

Ja min syster har lagt ut en sååå fin bild som togs i mitt hem, så jag tänkte kontra med att visa denna lilla bild, tidningen har sin givna plats i köket...ja Ni som varit inne på min systers sida förstår varför...

2 kommentarer:

Nina sa...

du jag skulle behöva fixa mina naglar ...manikyr med handmassage ...åh när kan jag komma ;=D hittade hit via syrran din!

Kathys Home sa...

Hej! Vad kul att du kom och hälsade på, det är så trevligt med besök. Kom du så skall jag ordna...;=D