lördag 9 juni 2007

Nyfikna i en Strut!

Valle
Ville

Igår kände jag att det var dax att dra fram vår otroligt vackra pool, ja den tjänar i varje fall sitt syfte. Att svalka en kokande själ, jag har haft 31 grader varmt på jobbet hela veckan och när jag kommit hem har jag varit alldeles slut så nu var det dax att fylla skönheten. I hushållet har vi även husdjur, bestående av 3 st katter, 2 av dessa var så nyfikna och undrade vad som hände när vattnet fylldes på. Så jag tog dessa underbara bilder på Ville och Valle när de undersökte saken på poolkanten. Snart dax för ett premiärdopp....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tittar de ut..eller ner i pölen, förlåt jag menar poolen!! Hihi! Yster.

Kathys Home sa...

Jag tror de tittar ner i swimmingpölen...å kollar vattendraget!!

josephine sa...

heter den tredje viktor???!!! ;-)
suck vad jag saknar katt. väldigt fina katter du har!!