torsdag 21 juni 2007

Härlig Midsommar Önskas!!


Till Er alla..Ber om ursäkt för att jag varit en sådan dålig bloggare denna vecka men det är ju så i vardagslivet hinner man inte alltid med det man önskar...för nu är det så att jag denna vecka varit fullt upptagen med vår eventuella nya familjemedlem. Ikväll åker jag och hämtar henne..en liten tjejhund på 2 år, Chinese Crested PowderPuff är hennes härkomst. Ja, det är så krångligt så jag kommer nästan inte ihåg rasen, men söt är hon så bild på henne kommer också inom kort (precis som med alla andra bilder som kommer inom kort) ;-=D

Så för nu önskar jag alla en riktigt trevlig Midsommar!


3 kommentarer:

Nina sa...

Glad Midsommar och härlig bild ! kram

Nina sa...

åh så spännande med en ny familjemedlem. Det går säkert jättebra....och dem är väldigt söta !

Kathys Home sa...

Hejsan Loppan! Ja midsommaren var efter visst mankemang med häst å så...lugn och skön och familjemedlemmen fungerade bra...hon är faktiskt fulsöt...det måste medges, jag skall lägga in en bild inom kort. Hoppas du också hade en trivsam midsommar.