fredag 15 juni 2007

Ryck upp mig....


Mitt vardagsrum, bra spegelbild mot fönstret?!


En variant på bilden min syster har på sin blogg, men denna har jag tagit.




Här får min farmor & farfar vara med på ett hörn.



Det måste jag göra, rycka upp mig alltså!! Hade en dialog med min syster om bloggandet. Jag som tycker det är så roligt med inredning tappar lite självförtroendet när jag kollar runt på alla fina bloggar å tänker men vad har jag för nåt att visa hemifrån...jag har ju bara en massa oklara projekt som aldrig blir riktigt färdiga...Jag vet ju hur jag vill göra men det blir aldrig riktigt klart känns det som. Nåväl inget är perfekt, men jag har en vision....some day..Men ovan visar jag en del ivarje fall..Trevlig Helg..






5 kommentarer:

josephine sa...

Åh, då är vi två!!!
Förstår inte hur alla hinner och har råd. Jag har tusen vill göra!! Men har inte en krona till övers och aldrig tid. Men en vacker dag.... Hejja oss!

Nina sa...

jag känner likadant då är vi tre...heja oss ! kram och trevlig helg

Kathys Home sa...

Vad skönt att höra josephine..att jag inte är ensam om mina tankar...å visst väntar man att den dan skall komma då man känner sig nöjd, men det gör den väl aldrig för man finner ju nya projekt hela tiden...eller hur?!

Kathys Home sa...

Ja heja oss stygga lillaloppan, tänk att man alltid tror man står ensam..men nu är vi som sagt 3..yippey!!! Trevlig Helg//kat

Anonym sa...

Halloj! Ja jag får ju sälla mig till er lilla skara då... ;)kram!