tisdag 12 juni 2007

Mildare väder



Det har jag faktiskt längtat efter, jag orkar inte med den värmen som varit om det nu är för att jag börjar bli gammal det vet jag ej, men nu kanske orken finns till att göra lite nytta efter arbetstid. Jag skall ha tjejerna från jobbet hemma på lördag och då är det väl bäst man sätter fart med ett å annat. Så idag skall jag beställa lite god mat till oss, ja...trot eller ej men det är företaget som betalar...så vi skall slå på stort har vi bestämt. Sen skall vi skråla natten lång med lite singstar...jag säger bara stackars grannar...!! Vi får väl bestämt se om de hälsar på mig sen..over and out...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hardly, hardly...Fasen vilken partypingla det blivit av dig!!;) Kanske e det och inte värmen som påverkat dig ;)

Kathys Home sa...

Haha, näe skulle inte tro det...jag klarar inte värmen bara kan inte tänka mig något annat..haha