torsdag 18 oktober 2007

Vila!!



Så var det torsdag, tänk vad tiden rinner iväg..men ibland inte tillräckligt fort. Idag är jag hemma från jobbet pga en mindre operation igår, så det blir lite vila i några dagar så att kroppen kommer igen. Skall alldeles strax gå ut i skogen med lilla vovven Skruttan. Å då tänkte jag faktiskt passa på att ta med mig 2 små granar som jag skall sätta i mina zink hinkar, för att pryda framsidan. Det kanske är lite tidigt, men det är ju så onödigt att köpa sig något träd...det är ju ändå snart juletider...Återkommer med bild när jag pyntat färdigt....här är en bild på min ljuslykta och mitt vackra pärlhjärta som jag fått av syster yster....hon kan hon..





4 kommentarer:

Nina sa...

Jättetjusigt...jag var ute med hunden och höll att frysa av öronen av mig...måst eleat fram min mössa...tycker inte om när det blåser i öronen....
ha en härlig dag /kram

Kathys Home sa...

Ja, det var bra kallt ute som tur var hade jag redan preppat med att dra ner mössan över öronen. Annars var det en härlig promenad i den klara luften...//kram kat

Lilla Blanka sa...

Tack för ditt besök (o snäll kommentar!)hos mig :)
Kul att hitta till din blogg oxå..!
Vilket fint vitrinskåp av gamla fönster din son gjort till dig!
Kram
PS Krya på dig oxå ;)

Kathys Home sa...

Tack!!"lilla blanka" jag är inte så pigg som jag trodde att jag var...man blir ju inte yngre!!! Ja, visst är skåpet fint, ibland är det riktigt trevligt med barn!!;))