måndag 15 oktober 2007

Nyttiga Onyttiga Jag!!


Igår skulle jag vara så effektiv och göra nytta ute i trädgården, men se det blev det då inget av. Jag var ute och slarvade på lördagskvällen och tog mig en rejäl sovmorgon, vaknade förstås vid 7,30 men tvingade mig själv kvar i sängen...det gick hem för jag somnade om men blev väckt av telefonen. De behövde min hjälp på jobbet, så det blev lite arbete ivarje fall...Men regnet låg ju tungt över nejden där jag bor så när jag kom hem (med en godispåse, en påse chips å läsk) så blev det en brasa i öppna spisen och smarr....så var den söndagen slut...Så, ny vecka färre dagar kvar för den som går i väntans tider...;))

3 kommentarer:

Anonym sa...

är det inte jag som går i väntans tider...???
Hihi..ja, jag vet nog vad du väntar på!! ;-)

Nina sa...

va va? va? ska syrran din ha barn? gu va nyfiken jag blir?

och vad vänta DU på ? Jag dööööör av nyfikenhet ...
ha en supertisdag.

Kathys Home sa...

Hejsan, styggalillaloppan...jodu här väntas det både till höger å vänster..syrran på en bebba å jag på en...jaa, jag vet inte riktigt vad jag skall kalla honom...:))