fredag 26 oktober 2007


Hej igen, idag är det fredag...= snart är veckan slut, på söndag ställer vi om till vintertid och vi får sova lite längre om morgonen, det är bra så blir det lite ljusare ute så jag ser när jag går ut med hunden. Där jag bor har vi inga gatlyktor så det känns som om jag skulle famla i mörkret när jag är ute och går i skogen.
Idag skall jag lägga mina pengar på en ny dammsugare...kul va?! Kunde ju varit något roligare, men städa bör man annars dör man..Trevlig Helg till Er Alla...//kat.

2 kommentarer:

Nina sa...

visst är det trist att lägga pengarna på det - tänk på mig jag har inga pengar alls ;=D

Kathys Home sa...

ÅÅÅÅ, din stackare där...det är inget roligt..så du lever på vatten å bröd nu...ojojoj...men lilla du försök att ha en trevlig helg ändå!! Det där lät torftigt..men ...//kat