fredag 19 oktober 2007

Baka kaka!!


Är vad jag gör just nu..


Är fortfarande hemma, å inte så pigg som jag skulle vilja vara men jag tog mig tid å lust till att baka en liten kaka ivarje fall, det blev en banan/choklad kokos kaka, jag hoppas den smakar godare än vad jag känner mig dock..:))

Har eldat i spisen hela dagen för att få lite värme så nu är det både brasa och kaka som doftar i huset..hoppas någon kikar förbi så jag kan få bjuda på lite kaka också, ja sonen kommer ju hem så det är väl ingen risk att den kommer stå och torka. Igår hade jag tänkt fixa lite ute med mina granar i zinkhinkarna men det gick då rakt inte, jag var alldeles skakis när jag kom hem så det blev viloläge för min del. Så det får jag ordna med i helgen i stället. Men igår kväll så satte jag igång med ett annat projekt som jag tänkt göra länge. Jag har sett ett par ljuvliga sockar som OddMolly har, dessa har ju inte lilla jag råd att köpa, så jag köpte ett par vanliga hederliga sockar som jag virkade på en liten spetskant på istället....kan det inte duga såhär tycker Ni??? Sockar alá Kathy.....:)) De e ivarje fall varma å goa, det råder det ingen tvivlan om.


7 kommentarer:

Linneagården sa...

Och jag som tänkte fråga vart de söta sockarna med spets var köpta,, & så hade du fixat till de själva. En toppen ide, sånna skulle jag vilja haft i julklapp!
*kram* /madelene

Kathys Home sa...

Hej Linneagården, då vet du nu hur lätt det är att fixa..till dig själv i julklapp...kram kat.

Anonym sa...

Hihi..Jag kanske kan få ett par i julklapp!! ;-)Kram kram!

Nina sa...

jättesöta raggisar -odd mollys är verkligen dyra -lite överdrivet dyra om du frågar mig...jag har beställt raggisar ifrån min mamma . får se vd hon har knåpat ihop....

Kathys Home sa...

Jodå syster yster, det kan nog tänkas det...;))

Kathys Home sa...

Eller hur Loppan, men hade man sikiner vore det väl inget problem...men det har man ju inte...så då knåpar man ihop själv. Tur att du har någon att beställa ifrån då, det hade ju inte jag..så då fick det bli såhär istället..//kram

organic-lizzi sa...

Helt ærlig!!De var mye finere enn Odd Molly sine..Når jeg så de hadde jeg tenkt å spørre hvor de kom fra:-)