söndag 21 oktober 2007

Härliga Söndag!!!


Fasen vad tiden rinner iväg, det är ju så mycket som skall hinnas med hela tiden...


Igår var jag på kalas, kom hem vid 02,00 och jag har som sagt inte rökt på en vecka...hur tror Ni det känns när man fått i sig lite alkohol...gggrmafmafjffj...jag var färdig att tugga upp naglarna....så när jag kom hem gjorde jag iordning chips å dipp!!!!!!! Jag e inte klok, hade jätte ångest imorse när jag vaknade vid 05,30...å vad är det för jädrans tid att vakna på? Som tur var kunde jag övertala mig själv till att somna om till en lite mer humanare tid 09,00 då bänkade jag mig framför tvn med min kaffekopp. Så efter morgonens tvtittande har jag nu en ytterligare blogg bland mina favoriter...magnus ugglas blogg...den skall alla självklart gå in på http://www.magnusuggla.nu/ jag gillar den killen skarpt, han har hängt med sen min ungdom men killen, ja jag menar killen, jag e så förundrad han e ju så cool... hans sommarprogram det var det bästa..


Jag gillar honom skarpt ;))


Nog om det, skall alldeles straxt bege mig ut i trädgårn för att elda lite, har en hel del ris som skall eldas upp, jag hoppas bara inte jag lyckas få ut brandkåren hit...Kram på er allihopa.






2 kommentarer:

Hollie sa...

Härlig söndag!...??? Här regnar det, Trist,
Kul att se Uggla på tv i alla fall.
Ha det gott,

Kathys Home sa...

Haha, ja det duggar faktiskt här också...men det är skönt att det är söndag igen...vilodagen, fast här råder då ingen vila...nu är det fika dax emellan eldandet och vedklyvning...bra kvinna reder sig själv..Ha det gott du med tant sod...//kat.