söndag 1 mars 2009


Ja, jag var ju så glad för att jag fått igång min dator, men då la plötsligt internet av härhemma...därav mitt dåliga bloggande. Men nu är det förhoppningsvis igång igen.

Jaha, så var vi då inne i Mars....gud så skönt snart har vi våren här snart hoppas jag. Jag vill verkligen ha våren här..Har varit runt på lite bloggar och de visar ju så vackra bilder från sina trädgårdar i sommarskrud...åååå vad jag längtar. Anlade en rabatt längs med långsidan av mitt hus på sensommaren och jag är så nyfiken på att se hur det kommer att bli, vilka blommor som kommer att trivas och vilka som inte vill vara med. Ja så länge får jag njuta av lite blommor härhemma..Var idag iväg på Rum & Trädgårdsmässan men blev lite besviken för jag tyckte inte det var så roligt, mycket folk och trångt överallt. Men efter mässan åkte vi en sväng till Erikshjälpen och där fann jag lite roligt. En tvättkorg i gammal stil för endast 65 kronor samt en babykorg i vitt för 35 kronor skall lägga upp bilder inom kort när jag hittat ett bra ändamål för dessa fina korgar. Ha en skön helg vänner...Tjingeling kat

4 kommentarer:

Jenny Oak Fae sa...

TACK!!!

: )

Trist när internet lägger av så där..!

Ha en fortsatt fin helg!

KRAM, Jenny

<3

Elisa Day sa...

Längtar också efter våren, men här har vi så mycket snö att våren känns långt borta. Kul att du fått igång internet nu. Kram

Katta sa...

Hej Kat! Tråkigt att mässan inte var nån hit men kul att du fick fynda på Erikshjälpen i stället.Tror nog våren kommer i raketart här med snart, vi måste ju hoppas på det. Ha det bra, kram Katta

Nina sa...

tycker dem flesta mässor är ganska trista nuförtiden....
så jag undviker dem om jag inte måste ;=D