lördag 21 mars 2009


Så var det lördag igen, och jag har avslutat mina dagar med N och visst var jag slut...även om den lilla gobiten är sååååå snäll så finns det ingen som helst vana av att springa runt med en liten. Nu har jag ont i både fötter och ben och har stupat i säng varje kväll...!! Jag är ju van att sitta på min rumpa hela dagarna jag...:-) Nu sitter jag här och väntar på syster så vi kan ta en långprommis med hundarna i detta härliga vårväder, jag har på min termometer nästan 6 plusgrader idag och när solen snart lyser så blir det nog lite mer...Kanske att det blir den första fikan ute idag vem vet :-)
Ja jag antar att de flesta av er har hört om rabalderna kring pausmusiken i schlagerfinalen? Alltså jag kan bara inte sluta sjunga på denna.....tycker den var sååå rolig. Så för er som inte hört den varsågoda!! Den ligger som veckans favoritartist.


Ha en skön lördag vänner...Kram kat

3 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Nej, den låten har verkligen satt sig. Jag går också och gnolar på den hela tiden. Hoppas att du har haft en riktigt härlig dag med fika ute i solen.

kram Lisa

Katta sa...

Ha ha, den där låten var ju mycket roligare än nåt annat i melodifestivalen. Jasså du har varit barnvakt med, det kan ju vara rätt slitigt när man kommit ifrån småbarnstiden själv.Men den där våren du, vart tog den vägen??? Ha en bra vecka, kram Katta

Lily of the valley sa...

Jag hade nog också varit rätt sliten...:D
Våren har kommit av sig igen! Här har det varit lite snö och minusgrader.
Kram Lily