tisdag 10 mars 2009


Tisdag morgon å jag sitter och tittar ut över ett förbannat snöande småfrysande med en kaffekopp i min hand... Men skulle det inte bli vår nångång?...Jag är sååå trött på detta vädret, känner mig helt nere och inte alls nåt pigg, kanske att jag skall gå och köpa mig ett solkort för att få lite värme och kanske känna mig piggare för jag orkar inte mer av denna deppiga känsla...USCH säger jag bara. Ja, jag gick ivarje fall och köpte mig lite vårblomster för att det skulle pigga upp lite hemma...men tyvärr ;-) det verkar inte hjälpa mig idag...återigen USCH USCH...Pratade med mina föräldrar igår som båda är pensionärer och tagit husbilen söderut, hmm de satt på ett fik någonstans i Spanien i solen och hade det bra....usch usch vad avundsjuk jag blev :-)) Borde tagit mig en långpromenad men kunde inte förmå mig att gå ut i skiten idag...usch usch...Näe, nu får jag nog lov att sluta med detta negativa inlägg och gå och duscha....för att åka och jobba...usch usch usch..!!!


Ha en riktigt bra dag Ni, jag skall veerkligen försöka :-))
Kram

6 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Hej! Ja visst e det deppigt uäck!!!
här lä våren dröja. du ska se våran uteplats det rasa ner flera ton snö inatt herrgyyy säger jag bara det där komme ta evigheter att smälta! :-o Hoppas du får en bra dag på jobbet.

Elisa Day sa...

Är också less på vintern idag, längtar efter sommaren och värmen. Men den kommer ju så småningom. Man önskar man var på samma ställe som dina föräldrar! Kram

Glitter och Marsipan sa...

Hallojsan.
Jag vill också ha vår, NUUU.
Här smälter det,sen snöar det igen
o.s.v
Man får försöka pigga upp sej så gott det går.
Men vad mysigt det låter för dina föräldrar då,du skulle följt med:)
Ha det gott
kram Anette

Sjabbig men chic sa...

Ja, du borde ta en långpromenad med destination Spanien. Mamma och pappa nu kommer jag!
Eller så går du helt sonika och solar.

Kram Lisa

Katta sa...

Blev ju lite chockad i morse när allt var vitt utanför fönstret hade inte riktigt vänta det. Vad härliga föräldrar du har som drar ner söderut med husvagnen så här års hoppas man blir sån som pensionär.Sköt om dej, ram Katta

Jenny Oak Fae sa...

Förstår HELT hur du känner dig...

Mina katter däremot är pigga & helgalna, det är ju Mars-månad trots allt..!

KRAM, Jenny

<3