lördag 14 mars 2009


God morgon! Ja här sitter jag med min kaffekopp och kikar ut över snön som singlar tunt ner utanför mitt fönster. Men ja, faktiskt så droppar det från taket också så jag är nöjd för det. Den kommer väl snart....om man får lita på vädergubbarna. Så jag tänkte att denna bilden från förra året piggar säkert upp mig och förhoppningsvis er lite grann också.
Idag är det ett fulltecknat schema för mig jag skall först åka in till byn och gå och sooooola jaa det skall bli så skönt. Är lite feg av mig så jag har tagit några dagars uppehåll så jag inte blir som en kräfta det skulle ju inte vara så kul :-) Lovade mina föräldrar att jag skulle vara lika brun som de när de kom hem, å då räknas inte riktigt kräftstadiet tycker jag...!!!Sen skall syrran och jag ut och promenera med hundarna å efter det blir det att åka till Norrtälje och besöka en kär vän. Men tro inte att det är slut där, nej nej då blir det en tur till Staden för att gratulera och ha lite tjejmys till schlagerkvällen hos min väninna Annika bland gamla stans gränder ..tjoho...imorrn kommer jag vara död eller nåt...Hoppas Ni får en riktigt trevlig lördag...//kramelikram

2 kommentarer:

Katta sa...

Ja det där kräftstadiet vill man ju undvika :) Lådan du såg hos mej köpte sambon på en bondauktion i norrland han föll för skrotet som låg i den och jag blev glad över lådan. Hoppas du får en toppen dag och kväll.Kram Katta

Anonym sa...

Vilken fullspeckad dag!Hoppas du hade roligt! Kan tänka mig att du är slut idag. Du behöver nog lite yoga på onsdag... Eller hur...

Njut av söndagen
Kram /Nina