onsdag 18 mars 2009

Visst är väl våren på väg nu.........!!!!

Igår var det alldeles underbart väder här å jag hoppas det kommer vara detsamma idag och imorgon för då skall jag nämligen vara hemma med lilla N som är lite snorig å krass. Tänk att så fort solen kommer fram blir man sååå glad och förstås för att se ljuset när man kliver upp på morgonen å att det håller sig kvar på kvällen...mums...
Men tänk så bra det går att lösa det ibland, att jag som moster kan kliva in och hjälpa till....Ja, jag lär nog vara helt slut efter dessa dagar om jag känner mig själv rätt :-) Så vi får se vad vi hittar på ...vi skall börja med en liten morgonpromenad ivarje fall...å som sagt hoppas att vädret blir toppen..
Tjingeling
Lilla N på upptäcksfärd.......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja.... var rädd om min lilla guldklimp!! ;-) Dom stora guld klumparna kan du köra hårt med!! :-D
Tjing tjong yster!!!

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, nu är våren på G:)
Så söt bild.
Kram Lallis

lottens vita och gröna sa...

hallå vännen, vilken härlig dag ni har framför er, du och lilla noris snoris, vi hörs snart varmkram lotten

Sjabbig men chic sa...

Vilken helt underbar liten sötnos!
Och solen och våren är också underbara!

Kram Lisa