onsdag 11 mars 2009






Ja även om snön ligger helt täckt över backen idag så känns det lite bättre faktiskt. Var med syster och tränade igår så energin kom tillbaka något. Så idag blev det promenad både morgon och kväll och dessförinnan var jag och solade...gud så skönt det var. Kanske att det också bidrog till det goda humöret ...solade i 10 minuter då jag ju är en sån kräfta när det gäller solen...fräknig och blond. Ja, jag vet att det inte är bra men jag behöver vääääärme..räcker faktiskt inte med den jag får av prinsen...hahahaha..Ja så på vägen hem slank jag in i affären och köpte mig lite blomster som också säkert kan bidra till lite värme för själen.

Tänkte jag skulle visa mina ursnygga skor som jag köpte på Kreta inte vet jag när jag skall ha dom men dom stod ju bara där och skrek..-Ta hem oss, ta hem oss....å prinsen tyckte ju också de var så tuffa så ja....de åkte med hem helt enkelt. Sen har jag gått och funderat och funderat över en klänning som jag fått av min mosters svärmor. Den har också färdats långväga från SanFransisco, men i nuvarande skick är den helt gräslig, men det skall ju tydligen vara lite grrrrrr....i vår så. Såhär ser den ut nu, kjolen är plisserad och överdelen helt enkel, men i ryggen är det 4 st klädda knappar i halsringningen, vi får väl se när jag tänkt klart hur den ser ut då:-) Tjingeling från mig...

6 kommentarer:

Sjabbig men chic sa...

Vad roligt att du känner dig piggare! Det är väl klart det hjälper med sol i vilken form den än må vara. Skorna är helt grymma och klänningen är djurisk!

Kram Lisa

lottens vita och gröna sa...

jisses så chic du kommer att bli pinglan! vad skönt att komma igång va, känner av min powerwalk i vaderna...måste sluta med fikabröd med...du är välkommen whenever hit, ring bara nån dag innan, eller mejla! varmkram lotten

Nina sa...

wroaaaaooo gillade skorna !!!sicket klös det måste vara i dig !!!

Elisa Day sa...

Läckra skor! :D

Ann-Sofi sa...

Håååtta skoor!:)

kardemumma sa...

Wow,vilka dojjor!
Dom skulle inte jag klara att gå en meter i-jag är alldeles för lat:)
Bra köp-man ska alltid ta hem det som ropar "köp mig"!
Kramar C