onsdag 1 oktober 2008

Im Alive...!!

Var igår och gjorde en URTRÅKIG undersökning då jag ju haft så problem med magen, så jag har legat lågt kan man väl säga....Nu är det gjort äntligen...huamegamej...som sagt jag är GLAD att jag lever :-D


Jag hade en jättetrevlig mingelkväll med mina väninnor synd bara att tiden går så fort, hinner ju inte riktigt med att förhandla allt man vill tala om :-D Så det får väl bli lite mingel snart igen..Jag fick ivarje fall så fiiiiina gåvor av mina vänner Ett ljusset med UNDERBARA ljus från Annika, Färskt espressokaffe till min bryggare av Bessi och två stycken jättefina miniorchideér av Linda och av syster fick jag underbara vita Rosor...sååå fina gåvor....



Tack såååååå jättemycket mina kära väninnor..Jag är så glad att jag har Er ska Ni veta..puss i massor...



Mina väninnor



Miniorchideér



Vita vackra Rosor

Vackra ljus från Voluspa


Espresso kaffe



I söndags var prinsen hemma hos mig och gjorde en fast garderob!!!!!!! Ja, det blev väl inte riktigt som jag hade tänkt mig å det såg ju prinsen, så han sa...Don´t look like that, Im not ready yet you know...!!! Så lika bra att hålla sig lugn tills han är klar....:-)) men jag litar på min prins så det blir säkert bra. Men som han också sa, blir du inte nöjd så gör vi bara om det....
Gud vad jag gillar den killen....
Ha det gott vänner så hörs vi snart igen..

Kram kat

10 kommentarer:

me and alice sa...

Goa kompisar ska man verkligen vara rädd om!! Fin fina gåvor de hade med sig!!
Vilken tur du har som har en snickrande prins!!*fniss*
Ha en fortsatt bra vecka!
kram Susanne

Gårdsromantik sa...

Va är det snickarn du pratar om?
Kallas de för prinsar nu? ;-)

Kram Maud

Annika i Gamla Stan sa...

Jamen tjejen, det kanske är dax att ta prinsen vid handen och komma ut ur den väggfasta garderoben snart.....vi vill ju träffa underverket...(igen).....

Katta sa...

Vad foglig han verkar den prinsen.trevligt med tjejträff och vad mycket fina presenter du fick. De där doftljusen från voluspa är jag riktigt nyfiken på.Sonens läxa räddade sig till sist men vild fantasi och klen stavning kan ju ställa till det lite :) Tack för berömmet om min startbild. Ha det så bra med garderobsbygget och prinsen, kram Katta

Anonym sa...

Tack för mysig kväll och smarrig mat!Slängpuss till dej.
fruJ

Glitter och Marsipan sa...

Hallå där.
Låter som ni haft en trevlig kväll.
Goda vänner växer inte på träd.
Händiga män är bra,dom ska man vara rädd om.
kram anette

Kathys Home sa...

Tack mina Vänner..!! Ja jag är så glad för Er skall Ni veta..Å min snickrande prins håller jag i ...så länge det går..:-D

Lisas torp sa...

Så härligt med så rar väninnor och vilka fina saker du fick!

Ja, lycka är att ha en prins som kan fixa saker ibland!

Ha en härlig helg!

Kram
Lisa

Annika i Gamla Stan sa...

Tittar bara in å önskar trevlig helg! L ska ju flytta, men gamla hyresgästen har "Glömt" att lämna enda paret nycklar, och har sin mobil avstängd så jag är lite irro....vårt hem är som ett tipp med grejer överallt, så jag vill verkligen inte vänta.

Annika

Ann-Catrin sa...

Tänk att ha vänner, fina vänner det är värt så otroligt mycket!!
Och din prins..han verkar vara något alldeles extra han.. härligt!!

Ha en fin helg och skönt du gjort undersökningen av magen nu.. förstår att det inte var roligt!!

kramar
Ann-catrin