onsdag 15 oktober 2008

Idag var då en dyster morgon, mössan åkte djupt ner över öronen när Skruttan och jag tog vår morgonpromenad. Promenaden gick jättebra men när jag satte mig i bilen så sträckte jag till höften igen å har nu sååå ont igen AJAJAJ...tänk att nu har det gått för runt med ont i kroppen skall det aldrig ta slut?! Igår satt jag och pysslade lite för att skicka med Mor lite saker till Moster och kusiner i Amerikat, hann dessvärre ej ta någon bild så det får bli vid senare tillfälle, jag gjorde lite kort och fina tändsticksaskar som jag hoppas de skall uppskatta. Hade ju varit och shoppat lite presenter också förstås.
För att pigga upp Er (å mig) lite grann har jag lagt till klipp på Agnetha Fältskog som jag tycker sjunger så fint, sen är det lite roligt att höra en del gamla låtar också...Ha en skön dag vänner...//kram kat

Snart dax att dra på sig dessa Varma Goa!!!!

11 kommentarer:

Annika i Gamla Stan sa...

Härli bild på dej å Skruttan.

Fast vid närmare eftertanke tycks ju DU vara Skrutt-Fia själv?
Du har inte Borelia som jag? Det är ju himla diffust.....

kramis Annika

Anonym sa...

Värmekudde och prinsfingrar rek. varmt. krya på dej!
Kram
fruJ

Elisa Day sa...

Härlig bild där ni sitter och filosoferar! Trist att du har ont. Känner tyvärr igen det, det vandrar runt. Har hittat en jättebra massör som ger mig triggerpunktsbehandling, det funkar jättebra för min del. Hoppas du hittar något som hjälper dig! Kram

Lisas torp sa...

Ja, morgnarna kan nog vara lite bistra redan! Höstkänsla verkligen!

Så trist med höften och att ha ont i kroppen!
Du får verkligen sköta om dej riktigt mycket - värmekuddeförslaget här nedan är nog inte så dumt!

TACK för rara deltagande ord på min sida! Det värmer verkligen ska du veta!

Krya på dej och sköt om dej!
Kram
Lisa

lottens vita och gröna sa...

ehhh är skruttan din vovve månne? näää vilken otur men du sockarna var ju bedårande!
vi har blivit med snickare, tjoho!!! han börjar kl 7 på mån morgon!!! håll tummen nurå! krya på dig stumpis! varmkram lotten

Vit Gladiolus sa...

Heeej!
Åhh så snygga sockor!
MVH Zinkbaljan

Katta sa...

Vilka vackra sockor. Gör du såna? Vad roligt att höra MY love my life med Agneta, blev direkt kastad bakåt i tiden.Kram Katta

Vit Gladiolus sa...

Va roligt att du stickade på lilla spetsen själv! Smart!
MVH Zinkbaljan

Anonym sa...

Halloj!! Så många fina inlägg du gjort på sistone!! :-) Men den där pysslande tjockisen kunde du ha skrotat..;-) Tjingeling från yster!!

Annika i Gamla Stan sa...

Om du gillar ljusstaken kanske du har nåt LITET som passar hos mej och så kan vi byta, jag vill verkligen inte ha den, gillar visserligan stora stakar, men nån jäkla måtta..(sorry...nu får jag väl skrivförbud..)

Den är din!

Annika

Ann-Catrin sa...

kat!!

Kul att se dig och lilla vovven på bild..
men att du ska gå och ha ont är ju inget vidare...
Hoppas det vänder snart!!
krya på dig gumman
ha en så bra helg du kan!
kramar
A-C