lördag 18 oktober 2008



Godförmiddag!!

Snabbt inlägg då jag är på väg till min väninna i Norrköping.


Ja, jag gick till slut till vårdcentralen för att få det konstaterat att jag drabbats av en urinvägsinfektion!! Som gått upp till njurar,varför jag hade haft så nedrans ont i ryggen...!! Nåväl, jag fick min meducin och känner mig redan bättre.
Visar lite av mitt pyssel här, jag tar med mig lite till A idag. Jag har även gjort till henne en "egenhändigt tillverkat teburk" så fiffigt va :-)) Lingonlängtan får hon..hmm doftar så gott.
Sen lite fynd från återvinningen när vi slängde heeeela min sophög så skönt, ja fast som vanligt får man ju med sig lite skrot tillbaka..hahahaha...

Ha en skön helg nu, kramelikram Kat


Tändsticksaskar & Tvål

Te på burk

Liten Mässingslampa till Lillstugan

Glasflaskor

8 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Så fint du pysslat! Det kommer att bli uppskattat :D

Ha de gott
Kram Lily

Skomakartummen sa...

Vad tråkigt med urinvägsinfek. hoppas medicilusken biter bra. Fint pyssel, gillar te burken... Kram sari

Katta sa...

Stackars dej! Hoppas det går över snabbt nu när du fått medicin för det. Vilka fina paket och kort du har där och glasflaskorna, ha det bra kram Katta

My Lovely Things sa...

Hua..för uv infektion..skönt att medicinen börjar verka..

fina fynd du har gjort..

kram anna

Annika i Gamla Stan sa...

Hoppas du hade trevligt och att allt var bra med N!

Annika

lottens vita och gröna sa...

oh vilka saker, pysslarprinsessan där! näää vad trist med urininfektion, men det ger ju sig med medicin ju!

ha det gott i norrköping!

varmkram lotten

Grindelunda sa...

Hoppas Du är på benen på riktigt nu. Fint pyssel visar du.

Ha en bra helg!
Kram från Gunilla

Skomakartummen sa...

Ni är så välkomna. Kram sari