lördag 4 oktober 2008

Lördag, å jag hade tänkt göra en Massa olika saker!!
Men icke sa nicke...
ja dagen är ju förstås inte slut än. Men det blev liksom så tokigt från början.....
Prinsen ringde mig och behövde hjälp, han har haft sådan tandvärk å nu var det bara att fara in till akuten med en JÄTTEENORMUSBIGGUS inflammation....Alltså, om ni sett någon svullen i ansiktet va!? Så var detta 10 ggr värre, så det blev penicillin och starka värktabletter...Nu sover han så gott i ett par timmar med 1 duntäcke och 2 filtar om sig och ett uppskruvat element i min säng, törs fanken lämna prinsen själv...så jag hoppas innerligt att han snart mår bättre igen. Fasen, det är inte lätt dethär...men han är Ju min prins :-D
Näe, nu skall jag nog ta tag i lite städning en stund ivarje fall. Men här är lite bilder från min hall, det nedrans väggordet har jag fortfarande inte fått iordning på så Ni får vara tåliga å vänta på det. Så här såg det lite ut innan jag började förändringen, skåp och lampa har plockats ned och på motsatt sida skall jag placera väggordet, vilket år som helst..hahahaha
Ha en skön helg vänner...

7 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Stackare!
Finns knappt nå värre än tandvärk - tur att han ahr en så go prinsessa som dig!

Kram Maud

Lily of the valley sa...

Usch! Vet hur det känns med riktig tandvärk!
Så härligt att du hittat din prins :D)))))
Kram Lily

Lisas torp sa...

Ja du, ibland blir det inte alltid som man tänkt sej! Urjobbigt att vara prins i den situationen! Stackarn!
Men du är ju en go prinsessa, som sagt och har dessutom väldans fint omkring dej!

Ha en härligt söndag!
Kram
Lisa

Elisa Day sa...

Oj stackars din prins! Hoppas han mår bättre nu. Du får skratta åt min tovade krokodildrake, den är så ful! :D Det är meningen att man ska bli glad av den. Är ju nybörjade med tovning. Vad fin din hall är. Hoppas du får upp väggordet snart. kram

Annika i Gamla Stan sa...

Kung Byxlös har man ju hört talas om (drottning Margareta) men Prins Tandlös.....
Hoppas han mår bättre nu, och att ni fick en skön söndag. Vi har ju flyttflängt. Luddes lägenhet är helt fantastisk, och jag har fått skrivkammare å sovrum....

Katta sa...

Nej men stackars prinsen då. Låter ju inget roligt alls, hoppas han mår bättre nu då och att din helg blev bra ändå.Ha en bra vecka, kram Katta

Nina sa...

uschiamej prata inte tänder med mig - jag blir bara fattig utav tanken...