fredag 26 september 2008


Fredag, gud så skönt....

Imorgon kväll skall jag ha lite tjejmingel, så planerna är att inhandla varor för imorgon. Det skall bli trevligt att träffa tjejerna, tänkte göra en liten enkel rätt att bjuda på..kul att få sitta ner och prata bara om ALLT jaa, precis som det brukar vara när tjejer träffas....

Så tänkte jag förstås hinna med lite pyssel hemma, att försöka få upp VÄGGORDET som krånglade och måla lite grann, får se om prinsen nu kommer och hjälper mig med det. Jag vill inte klaga men det ÄR krångligt ibland....!!!!!! Å jag är INTE van...men men det blir nog bra...

Så vill jag förstås tacka Er alla för gulliga kommentarer..Jag blir som alla andra JÄTTEGLAD när ni skriver till mig Puss På Er!!
Trevlig helg..Kram Kat.





10 kommentarer:

Ann-Sofi sa...

Hej!
Tittar in och önskar en trevlig Helg! vad kul med Tjejfest(: Ni får säkert jätteskojsigt.
Mvh ann-sofi.

Annika i Gamla Stan sa...

Hej Raring! Vad är det för väggord? Schablon eller nåt på fri hand? KAnske har ja missat något du redan skrivit om tidigare. Hoppas verkligen på att kunna komma i morgon!

Kram A

me and alice sa...

Vad härligt med en tjejkväll!
Vi brukar vara duktiga på att hålla sådana här också, men nu var det ett tag sedan. Hoppas ni får trevligt, och trevlig helg också!!!
Kram Susanne
ps. Du visar väl väggordet sedan :D

Lily of the valley sa...

Visst är det SKÖNT att det är fredag!
Låter kul med tjejmingel:D
Ha de gott
Kram Lily

H A N N A S - F O R M sa...

Hej och tack söta för goa ord..är helt slut...är sjuk och jobbat, du vet, hela dagen. KUL att jobba men INTE kul att känna sig däckad! Hoppas att ni får kul i morgon!!!

GODNATTKRAM!
Hanna

Katta sa...

Vad trevligt med tjejträff. Var bjuden på en förra helgen men drog mig ur, ångrar det nu.Vad gulligt av din prins mamma (drottningen förmodar jag då)att ge dig presenter fast hon inte träffat dig.Ha en jättebra helg,Kat önskar Katta

Grindelunda sa...

Hejsan!
Kul att du gillar kärran. Den ska besiktningsregistreras nu eftersom den är direktimporterad från USA. Sen ska vi åka :) Synd att vintern kommer snart bara.

Hoppas Du hade trevligt igår med tjejerna.

Kram från Gunilla

Evelinas hus sa...

Hej,
Låter mysigt med tjejmiddag.
Jag tyckte också att det var svårt att få upp vårat väggord, krävdes för mycket pill och tålamod för min del :).
Hoppas du fick hjälp. Ha en fortsatt bra helg.
Kram Caroline

Lilla Blanka sa...

Hej!

Jösses vilken bild du visar idag..helt magisk..!

Helgen har gått fort...som alltid ;) men lite pyssel blev det..hoppas det gick bra med väggordet.

Kram
Mia

Elisa Day sa...

Kikar in här för att säga hej! Hoppas tjejfesten gick bra. Sköt om dig! Kram