söndag 12 oktober 2008



Inte nog med att veckorna går fort, det gör helgen också...men
idag är stora rensar dagen i varje fall, jag har fått låna släp och bil och skall köra min gigantiska sophög på tomten till återvinningen. Det kommer kännas såååå skönt när den är borta. Det började med en pytteliten hög efter utbyggnaden och slutade förstås i en enorm jättehög med all möjlig skrot å jag får ångest varje gång jag går ut genom dörren, men IDAG SKALL DEN BORT. Igår var jag ute och donade hela dagen, städade på baksidan och framsidan, planterade en del växter inför vintern ja rensade och donade kändes också väldigt skönt, solen tittade ju fram till slut och jag fick lov att ta av mig jackan tom..Idag tänkte jag visa lite bilder på syster när hon arbetar med att göra en krans till Butik S 1-årsjubileum, som var i Augusti vilket man inte kan tro av bilderna eller hur? Kransen blev OTROLIGT VACKER, du är sååå duktig syster, lilla N får vara med på ett hörn också.
Ha en skön söndag...Kram kat

5 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan!
Vad kul att du hittade till mig - Visst är det skönt med utrensningar - vi gjorde en i somras,i våra små Förråd.
Kommer gärna åter -
Kramis/Annelie

Gårdsromantik sa...

Vilken rar liten sötnos som kikar fram där i vagnen.

Kransen var underbar!

Vi har också rensat konstant sedan Juli då vi skrev kontrakt på nytt hus.

Kram Maud

Jenny Oak Fae sa...

Ja...visst är bilderna fina, och det finns ju så MÅNGA!!!

: )

Ha det GOTT!

Kram, Jenny

<3

Katta sa...

Å vilken underbar krans! Gillar färgerna i den. Jag som inte ens varit till den butiken ännu, jag var förbi där i sommras fast det var en söndag så det var stängt då.Så söt lilla N är (det var väl hon som var med på Rosendal?)Ha det bra, kram Katta

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Det är så skönt att få rensa bort allt skräp. Kransen är verkligen vacker :)

Trevlig måndag :)

Kram Therese