torsdag 21 februari 2008


Så var det torsdag, den närmar sig med stormsteg...VÅREN...fast än kan det ju komma bakslag förstås, så det är ingen ide att ropa hej än..
Men visst är det väl skönt när det nu har ljusnat på morgonen så att man ser vart man går när man är ute på morgonpromenaden. Det har varit lite segt dethär med bloggandet..men jag hoppas att jag snart kommer igång igen med olika aktiviteter, jag har ju lite som jag vill göra här hemma till våren men det är mest ute pyssel så det får ni se när det blivit lite uteväder igen. Här vill jag ge er lite hjärta i dublett direkt från mitt...kram vänner....//kat

6 kommentarer:

Elisa Day sa...

Längtar också efter våren! Fast här är det länge kvar till den. Just nu vräker det ner snö. Tycker verkligen du ska se Sweeney Todd! Den är välgjord och gjort med glimten i ögot så man kan står ut med allt blod. kram

Nina sa...

JJaaaa vår vill ha . Snödropparna blommar i trädgården iallafall och det är ju ett bra tecken.

Hoppas du mår bra och syrran fick hon en bebis den 17:e?

kram/Nina

Lilla Blanka sa...

Ja man vill ju så gääärna att det skall vara vår nu och inte bli bakslag men jag är rädd att det skall bli vinter nu helt plötsligt...trots att vi inte haft vinter detta året, det har ju varit +3 till +8 hela "vintern"
Kram
Mia

Lily of the valley sa...

Jag är också lite rädd för bakslag.
Fast det hindrar mig inte för att längta till våren.

Äggen har jag köpt på Panduro.
Svåra att motstå, är lite äggsjuk ;)
kram Lily

Karin i Villa Grå sa...

Det är SÅ skönt att det är ljusare ute! För bara några veckor sedan var det becksvart när barnen gick ut till skolbussen och jag ville klä dem med reflexer ungefär som man klär en gran med kulor :-) Nu behövs inte det längre, barnen syns klart och tydligt ändå! Jippi! :-)

Jag är så glad för dina snälla ord om hyllan i köket, jag tycker själv så mycket om den *gillar* Min man var inte speciellt händig när vi flyttade hit men han har väl tvingats bli det eftersom det hela tiden är så mycket som ska fixas och lagas.

Ha det så bra!

Kram!

Karin

PS. De rosa krukorna i förra inlägget är så läckra! Var har du hittat dem?

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Tack för din fina kommentar hos mig..vilken gullig son du har!! Grata honom med i efterskott!!

Ja Björn Gustavsson..han är bäst!! Tror jag är kär;)
Have piecefull & lovely Sunday!!!
♥Kram Millan♥