måndag 18 februari 2008


Hejsan Bloggvänner..!!!

Tack för meddelanden, har haft så mycket för mig så jag har inte hunnit med bloggandet och mitt vanliga helginlägg..På fredagen åkte jag iväg till en gammal arbetskamrat för tjejmiddag, med mycket god mat babbel och vin förstås...avrundades med dans i den stora staden....å så kul där och då...mindre kul för kroppen i lördags då jag skulle vidare på fest, och igår var det födelsedagsfika här hemma, förstår Ni att jag varit trött jag som just idag fyller år...gammal som gatan..*ler* så jag orkar inte sådana bravader men det har jag inte förstått än ?! Nu sitter jag och väntar på att få middagen serverad, helt otroligt men sonen gör mat till sin mamma idag..vilket är jättekul. Så inte har det blivit något vitrinskåp eller fixning av gunghäst, det får helt klart vänta ett tag till men det kommer i sinom tid. Idag visar jag en bild på min underbara födelsedagshortensia, visst är den vacker. Jag fick en stor förra året som jag innerligt hoppas kommer att ta sig i rabatten i år, det blir spännande att se.

Nu regnar det men tidigare har dagen varit vårlik, det är otroligt vi har sportlov här och vissa delar av landet har slagit värmerekord, vi får väl se hur länge det håller i sig. Ha nu en skön vecka...
Kram kat.

10 kommentarer:

Ann-Catrin sa...

hallå kat!!
Stort grattis i efterskott!!
Oj vad mycket festnade det har varit för dig... jag vet det tar hårt på kroppen när man inte är "purung" längre "ler"
Och middag av sonen... himmelriket!
Underbar blomma.. färgen är ljuvlig!!
ha det gott vännen!
kram A-C

Lily of the valley sa...

Grattis i efterhand! *Ler* igenkännande... kroppen blir trött efter lite festande nuförrtiden. Det kan det förvisso vara värt om det inte händer för ofta ;)
Huvudsaken att man har kul och det verkar du ha haft.
Ha de gott
kram Lily

Lily of the valley sa...

Hortensior är så vackra :)

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Stort grattis i efterskott!Hoppas att min son en dag lagar mat åt sin mamma. mvh irene

me and alice sa...

Hej Kat!
Vad mysigt med tjejmiddag...
Grattis på din födelsedag också. Vad gulligt av din son att laga middag åt dig...
kram Susanne

Grindelunda sa...

Grattis i efterskott!!!
Vad skönt och lyxigt med middag serverad. Då är det bara att njuta i full drag.

Vilken underbar bild på krukor och blomster.
Kramar från Gunilla

Gammalt o nytt 1:12 sa...

Hej igen! jag tog 2 gammla ägg och måla dom vita,sen la jag silkes papper på.MVH IRENE
PS LYCKA TILL

Sarah sa...

Ja tiden går fort, idag har jag fotat några knoppar ute må så gott ;o)

Ann-Sofi sa...

halooo... tack för ditt besök och komentaren av mina vimplar(: fin blomma synd att dom blommar så kort stund...
trevlig kväll

Vita maränger sa...

Hej!
Tack för titten hos mig. Jag blir så glad av alla som besöker min blogg och lämnar ett spår efter sig så man kan hitta nya bloggvänner.
KRAM på dig