söndag 10 februari 2008

Tror Ni våren är här nu? Å vad jag hoppas att så skall vara. Det känns som det är lite vår i luften när jag är ute och promenerar och jag hörde preci på nyheterna att det var den varmaste dagen igår med 12,4 grader...ååå ÄNTLIGEN...
Snart är det dax för långpromenaden. Men idag tänkte jag visa vad jag gjort av gamla lakan. Jag tycker de är så vackra och försöker fynda så fort får tillfälle. Det finns ju så många fina å vackra gamla lakan som bara finns, det är totalt bortglömda sen påslakanet kom till världen, uddgardinen är gjort av det vackraste lakanet, det har en så otroligt vacker brodyr. Kanske inte syns så väl på detta kortet men fint är det, kan jag intyga. På sidan har jag hängt ett halsband från Annica Sjölen, en rolig dekoration.. Såhär på vintern är det lite skönt att ha lite insynsskydd så jag har i köket gjort helgardiner, de här har också brodyr istället för spets.

Ha nu en skön söndag!

Ps Fel låt vann igår...*ler*

Jag skall sätta på mig storstövlarna och vandra ut i skogen....

Kram Kat

8 kommentarer:

Elisa Day sa...

Du verkar ha hamnat på en föreläsning där han talade om saker du behövde höra. Förstår att det blev både skratt och gråt. Vilka fina gardinder du har gjort! Hippas du har en skön promenad i skogen Kram

Nina sa...

Absolut FEL LÅTAR som vann....

Elisa Day sa...

La till din blogg bland mina favoriter, hoppas det är ok. Om inte, så tar jag självklart bort den

Ann-Catrin sa...

Hej vännnen!!
oh vad du är duktig... så himla fin gardin..njuter av vackra bilder här...och idag känns det vrekligen som VÅR!!!!
Kramar A-C

Lily of the valley sa...

Tittar in och önskar dig en härlig Alla Hjärtand dag :)
Passar på att tacka dig för ditt stöd och omtanke:)
kram Lily

elin1976 sa...

Ønsker deg en flott lørdag og en fantastisk helg. Klem Elin:O)

Nina sa...

Hejsan Hjärtat ! Idag ännu en melodifestival och går Carola vidare så tycker jag redan att fel låt vann....;=D
Ville bara säga hej hej och en kram

Guldkorn i min vardag! sa...

Så väldigt fint man kan göra av gamla lakan, så kul att dom återanvänds. Tänk vilket jobb med den brodyren den som gjorde den skulle säkert glädjas åt att det får synas!
Ha en bra söndagskväll
Kram Ulla-Bella