onsdag 6 februari 2008


God
Onsdagskväll!!

Ja, väderrapporten är inget vidare kul så jag skriver ingenting om den...MEN imorse när jag tog en promenad med hunden var det ÄNTLIGEN lite ljusare ute....det var ju förhoppningsfullt ivarje fall. I lördags när jag och syster åkte iväg så var vi inne på Brödet och fiskarna i Enköping, för övrigt Sveriges Närmaste stad....där hittade vi dessa fynden. Jag köpte fatet för 40 kronor å syster köpte denna lilla gunga för 45 kronor, visst e den ful *ler* men den kan bli väldigt fin med lite slipning och ny färg, vit då förstås. Jag lägger förstås in en bild när det är klart. När vi fyndat dessa fina saker...:)) så åkte vi och tog oss en fika på ett jättegulligt ställe i Enköping som heter Tant Gredelin. De har den där härliga stämningen med gamla fina möbler lite shabbychick å med jättegoda bakverk...så mysigt att sitta där och när vi gjorde det så började det förstås att snöa...I MASSOR...sen fortsatte det att snöa hela lördagkvällen samt söndagförmiddag här hos mig vilket gjorde att jag blev insnöad och fick vara utan dans på söndagen...Det blev en dag framför öppna spisen med en bok istället. Nu skall jag snart titta på Det okända..ha en trevlig vecka..kramelikram Katarina

5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hej där, ville bara kika in...så fint du har det!

Vilken söt , busig liten kissekatt!!

Ann-Catrin sa...

Hej kat!!!
Du det här vädret gör en galen.. nu får det sluta upp.. vi vill ha vår vi vil ha vår!!
Söta fynd!! Gungan kommer bli hur fin som helst... du är ju så duktig du!!
Härlgt det lät att sitta vid öppna spisen... skulle oxå vilja det!!
Kramar A-C

Karin i Villa Grå sa...

Vilka rara ord om körkort du lämnade! Men det sägs att polisen just i Uppsala län är ovanligt ettrig när det gäller att övervaka trafiken... Bra om de sätter dit vidriga rattfyllon men läskigt när jag måste dela väg med dem *fniss*

Gungan var ett kap och kommer att bli så fin!

Kram!

Karin

Ann-Catrin sa...

Bara lilla jag soms svischar in och säger hej.. och trevlig helg.. tack för gullihg kommentar inne hos mig... den värmde ska du veta!!
Kramar A-C

Elisa Day sa...

Tack, det blir nog bra med utbildningen dvs om jag kommer in ;)Det är prov och intervjuer först. Vilket fint fat du köpt! Här har det också snöat mycket men det är milt iaf