söndag 31 maj 2009


Träpall 10 kronor

Lååååång Ribsmatta 25 kronor

Stora brickor 20 kronor/st

Träkista (redan vitmålad) 20 kronor

Litet bord 40 kronor, Silverbricka 50 kronor resten från återvinning!


Gud så härligt väder vi har haft å har i några dagar till!!!
Igår brände jag mig riktigt ordentligt i solen när vi var på Wärsta Marknad Inte bra alls, så idag blev det en större T-shirt på så att det inte fortsätter koka på mitt röda bröst :-) Här hemma har det hänt så mycket den senaste tiden....2 bilar har gått sönder ...grrrrrr....jag har fått ett otroligt positivt svar på något, som jag berättar mer om senare. Så har jag fyndat förstås, som ni ser både på återvinning och loppis, superfina fynd och i fredags var jag i butik S i Gamla Stan där ett klädermärke hade utförsäljning med 70% på sina varor det var Branting och Brittinger. Så där köpte jag en klänning och två tunikor Allt för Endast 500 kronor Gissa om jag var Lycklig. Så nu vet jag precis vad jag skall ha på mig på Viktors studensbjudning:-) Idag skall det bli gräsklippning och 7 -årskalas.
Ha det gott kramelikram!!

9 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

fyndfia där, såååååå mkt härligt du raddade upp och härligheter från s vill vi med se!!! smörjde mig med gus solfaktor 30 i dag, det tog ändå, nu får man ta det lungt!!! lycka till nu med alla förberedelser till studenten! härligt nina med glatt besked, är sååååååååååååååå glad för din skull! varmkram lotten

Sjabbig men chic sa...

Men jösses vilka fynd du har gjort! Du är nog inne i ett stim nu.

Kram Lisa

Glitter och Marsipan sa...

Oj,vad du radar upp.....Så många fina fynd du gjort.Det låter som du har lite tur för tillfället(ja,om man bortser från bilarna).Du kanske ska köpa lotter :)
Må så gott
kram Anette

Angel.Pearls sa...

Verkligt fina fynd! Härlig blogg jag hittat till här//Hälsningar Eva

Katta sa...

Oj oj oj vad mycket fynd du gjort. Pallen är så söt och den brickan är på pricken som en jag nyligen köpte på loppis. Må så gott, kram Katta

Sjabbig men chic sa...

Jag vill bara önska dig en godnatt och en skön helg!

Kram Lisa

Lantliv sa...

Hej,
Så trevligt att du kikade in till mig för en tid sedan!
Vilka fynd du gjort,- mattan var ju helt underbar!
Nu är det mycket stök inför studenten,-sedan blir det lugnt ett tag!Ha det så gott och välkommen in till mig igen!
Kram Anne-Lee

Ingmarie sa...

Man riktigt ryser i kroppen när man ser detta underbara bröllopsfoto....Hugaligen va underbart att ha sådant foto på sina anförvanter!!!!
Din blogg kommer att hamna högt upp på min lista!

Ha det så bra du kan....

Ru Hedefalk sa...

Nu har jag hittat in till dig också, jättemysigt!
Underbart med alla fynd, man blir så lycklig.

Ses igen!

Kram Rusan