lördag 23 maj 2009




Godmorgon! Gud så skönt, det är bara lördag än, jag har ju haft turen att vara ledig i två dagar. Nja, vädret har väl inte varit toppen, men igår blev det ändå lite rensning i landet då det faktiskt var perfekt väder för just det. Å kan ni tänka er idag firar jag 2 år med bloggen helt otroligt vad tiden har gått fort :-)
I torsdags var jag iväg en sväng till skärgården, då vi hade vägarna åt det hållet å tänka sig jag hade kameran med mig. Min familj har under många år haft stuga i skärgården precis utanför det underbara Dalarö,men det har vi ej sen ca 6-7 år. Jag åkte dit och tog mig en promenad och mindes. Å tänk så det förändrads, på den lilla centralgatan ner till kajen låg det säkert 4 inredningsbutiker !!! Å jag var förstås inne i varenda en, sen gick jag och tog mig en kopp kaffe och en våffla i den söta lilla våffelstugan nere vid båthamnen, där jag och Skruttan satt och njöt av utsikt i solen en stund.
Här visar jag lite bilder i från vårt besök i Dalarö.
Kram Kat





8 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Garttis till 2 år!
Härliga somriga bilder! Kan behövas en regnruggig dag som denna :D
Ha en fortsatt skön helg
Kram Lily

Katta sa...

Grattis på tvåårsdagen!! Vad härligt det ser ut och låter med skärgården måste försöka ta mig ut med barnen i sommar det blir alldeles för sällan vi besöker skärgården av nån anledning jag inte förstår. Ha en skön fortsättning på helgen, kram Katta

Sjabbig men chic sa...

Åh, vad det ser härligt ut. Vad synd att ni inte har stugan kvar och nu när det finns inredningsbutiker och allt.;) Det låter riktigt snyggt med en rosa kavaj tycker jag sonen var säkert hur fin som helst.
Jo. och du, grattis på två-årsdagen!

Kram Lisa

Elisa Day sa...

Grattis! Vilka underbara bilder! Ser jättehärligt ut. Ha en trevlig helg Kram

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Grattis till dina 2år! Det går fort när man har roligt!
Så härligt det lät med Dalarö och skärgården... sommar och sol...
Kram
Marie

lottens vita och gröna sa...

grattis goa nina till ditt jubileum!!!!!

måste snart få se alla goooooooooooosaker från den där ladan, gahhhhhhhh!

vilken härlig nostalgitur ni tog med båten, härligt!

varmkram lotten

Elisabeth, anyhow.se sa...

Ååååh - nu är ju jag boende på västkusten, så... :)
Men Dalarö - det är något det, min mormor kommer där ifrån så det säger lite klick i hjärtat, så TACK! för att du visar finingbilder därifrån!

Angel.Pearls sa...

Dalarö är också en av mina favoriter..//Eva