söndag 3 maj 2009

Idag har det varit bloggträff på Ulriksdal!! Upp i arla morgonstund å då menar jag tidigt för att vara söndag för mig :-) Men det gjorde då ingenting när det blev frukost då vi kom fram...:-)
Tack för det Ulriksdal!
Träffade många bloggare, som jag aldrig riktigt hört talas om eller besökt tidigare. Det blir ju lite svårt när man är många, jag har ju inte riktigt modet att gå runt och hälsa ordentligt på alla..hoppas ingen tog illa upp för det. Men vi hade en trevlig frukost stund med lite föredrag från Bosse Rappne med kollegor. Så nu vet jag precis hur jag skall göra med min jord och kompost härhemma....tack för det herr Rappne...:-) Malin talade om trädgårds styling och odling på balkong. Vi fick även gå en rundtur i omgivning med butikschef Anders som talade om blomster trender och vikten av att följa sin personlighet i valet av blommor, bra där Anders. Sen anordnades det en liten dragning, då Lotten som förövrigt anordnat denna träff idag hade med sig ett litet smycke som skänkts av Naive. Å jaaag vann då den dragningen ..
Så otroligt sött halsband som jag blev mycket glad över att vinna!!! Tack så jättemycket för det..Vet inte om jag nämnde i min presentation att jag ej är den bästa av fotografer men här ett litet axplock av mina bilder från dagen.







Jag hoppas Ni alla som var där hade en trevlig dag på Ulriksdal och att vi snart syns igen :)
Gokväll!! Kram Kat

11 kommentarer:

Mia sa...

Grattis till vinsten, verkligen så fint halsband. Så härlig dag jag haft, hoppas att det blir fler såna här härliga bloggträffar.

Kram Mia

me and alice sa...

Hej Kat!
Åh vad roligt! Ett stort gratis till vinsten! Önskar så att jag kunnat komma. Hade så gärna velat träffa er alla!!!! Det får bli i September i stället!!
Kram Susanne

lottens vita och gröna sa...

hej sötis, tänk att jag tappade mitt halsband där i myllret, snyft...ditt var så ljuvligt, får väl köpa ett nurå, hihi! hmmm jag med har funtat på en kompost idag, ska banne mig fixa en sån...ha det gott, inbjudan till dig kvarstår bäjbi! varmkram lotten

Glitter och Marsipan sa...

Hallojsan.Det låter som en finfin dag på Ulriksdal.
Och vilken turgumma du är då....underbart smycke.

Må så gott
kramar Anette

Anci sa...

Kul att du vann !
Det var roligt att träffa alla i går, även om jag inte heller vågade gå runt och prata med alla. Men kul var det och hoppas att vi ses igen !

Kram

Katta sa...

Vad roligt att du vann det fina halsbandet, grattis! Håller med om att det är inte så lätt att gå runt och hälsa och prata med alla det går med några stycken sen tar det liksom stopp och hjälp för att berätta om sig själv inför alla andra! men det blev ju roligt ändå.
Kram Katta

sexy sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Elisabeth, anyhow.se sa...

Supergrattis, lite lätt avis kan jag känna att jag är ;)
Tack för att du & ni andra skapade en grymt mysig förmiddag! :)

Hannis sa...

Åhhh,det där halsbandet!
Det är ju så fint!
Gick inte heller runt och pratade med alla,skulle behövas en hel blogghelg för det=))
När nervositeten väl släppte så satte förvirringen in i stället=))

Kram till dig//Hannis

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Grattis till vinsten, lite avis blev man...*ler*
Vist va de en super trevlig dag.. Jag sprudlar och känner nig så glad att varit med och träffat så många goa tjejer..Och hoppas snart på en ny träff..
Kram Linda

mig & alice sa...

Hejsan.

Jag kände precis som du i söndags...man hann inte och (vågade kanske inte) gå fram till alla för att prata.

Men visst var det ljuvligt iallafall :-).

Grattis än en gång till ditt ljuvliga smyck, jag hann ju aldrig se det på nära håll men jag såg Lottens.

Hoppas att du har det gott så hörs vi säkert någon gång här i blogglandia...nu ska jag ta en närmre titt på din blogg :-).

Kraam
Melinda/ Dalkullan