lördag 20 september 2008


Helgen var ok, ingen större fara med mig!
Lyckades äntligen klippa gräsmattan som blivit riktigt grön och frodig tog mig ca 2 timmar å sen var jag riktigt slut faktisk innan dess gjorde jag en äppelkaka med äpplen från mitt träd som jag bjöd över syster att smaska på med mig, helt godkänd blev den..
Annars hann jag inte med så mycket här hemma, tänkte jag skulle sätta upp mitt väggord men det tyckte inte väggordet ......hmmm vi var inte riktigt överens för det ville ju inte som jag ville...så det får väl ligga och tjura där på hyllan ett tag dåra.....Sen blev det träff med prinsen, och jag fick lite presenter som hans mor tyckte jag skulle ha (har inte träffat hans mor då hon bor i Syrien) hon hade skickat mig en parfym, lite smink en otroligt söt sminkväska i silver och örhängen!!! Han sa, även om du inte gillar det så säg att du gör det...hahaha det var fint så jag behövde inte ljuga.

I söndags tog prinsen och jag en tur i familjens lilla båt, det tyckte han var så trevligt så...ända tills vi fick soppatorsk...nja han sa inte så mycket faktiskt tittade på mig och sa..."women" Ni kan väl förstå vad han menade med det, men det var en vacker dag på sjön och vi blev ju bogserade hem av vänner så det gick väl ingen nöd på oss heller....men det var just ett snyggt sätt att imponera på eller huuuuur?! Typiskt mig...
Har inte hört hur det gått för oss, med försäljning av våra Alster i Västervik. Det skall bli spännande att höra hur det gick...Nu skall jag krypa till kojs tidigt för en gångs skull, det har blivit lite dåligt med sömnen på sista tiden så det är bäst att passa på när tillfälle ges, behöver ju så väl den där skönhetssömnen.....så jag säger Gonatt!!
















5 kommentarer:

Lisas torp sa...

Hoppas att du piggat på dej nu! Gräsklippning kan vara nog så jobbigt om det är långt!

Tackar för titten och de rara orden hos mej!
Kram
Lisa

Annika i Gamla Stan sa...

Hoppas du mår bättre, inge kul å va sjuk. Personligen tycker jag ju superskitsynd om mej själv men peniliin biter ju på det mesta. Så du och prinsen är ute på romantiska båtturer, very interesting indeed..dunkar det i hjärtat eller dunkar det nån annanstans?? Fniss!
...hoppas verklingen jag kan fixa lördagen..kramis A

me and alice sa...

Mmm...Den pajen skulle jag gärna mumsa på! Vet precis hur det är med skyhögt fuktigt gräs...
Hoppas det gått bättre med ditt väggord, hi,hi...
Vilken otur med soppatorsken. Det låter precis som om det skulle kunna ha varit jag...*fniss*
kram Susanne

Gårdsromantik sa...

Så spännande med din prins - jag är ju så svag för romantik.

Härlig present du fick av svärmor.

Kram Maud

Elisa Day sa...

Så spännande med båtutflykt! Det blir säkert jättemysigt med en massa lyktor i trädgården på tjejkvällen! Synd att du bodde så långt borta, du hade kunnat få låna några av mig. Nimbus har verkligen skönt stil, han vet hur man ska njuta av tillvaron. :D Kram