fredag 19 september 2008

Hemmadag!!!
Jag trillade dit tror jag, ont i kroppen, huvudvärk och frussen....så ser det ut här idag. Började igår så när jag kom hem blev det varmt bad och sen kröp jag ned i soffan under pläden, sov säkert i 3 timmar för att sedan gå upp och ta en kopp te och sen ner i bädden igen. Så jag beslöt mig för att ta en hemmadag idag, spisen sprakar bakom mig och tv:n står på.....en lugn dag för mig så kanske det inte blir värre än såhär (får vi hoppas) peppar peppar...Jag tog i varje fall en bild på hur fint jag har gjort framför min spis, det ser så levande ut nu tycker jag...det är svart/vit sjösten som jag blandat upp med stenar från Gotland & Santa Monica Beach Californien, ja jag har Verkligen släpat hem sten därifrån, vad tycker Ni?!


Ha en riktigt skön helg nu, det ser ju faktiskt lovande ut när man ser ut genom fönstret. Solen skiner och det är lite ljummare i luften.


Kram Kat

13 kommentarer:

Katta sa...

Äsch då, typiskt att du skulle gå och bli krasslig till helgen.Helt rätt att stanna hemma då, är själv inne på min tredje vecka i krasslighet och i dag är båda barnen hemma med, suck kan jag ju bara säga. Men det vänder väl nån gång.Vad mysigt du har som har öppenspis, fint också med stnarna runtom. Jag är också en sån som släpar med mig stenar från resor kan bara inte låta bli de är så fina.Bästa rese-sovenirerna. rya på dej, kram Katta

Elisa Day sa...

Det var jättefint med stenarna, jag älskar stenar! Brukar också släpa med mig hem stenar från resor. Hoppas du känner dig piggare snart! Kram

Jenny Oak Fae sa...

Ha en skön helg du också!

: )

KRAM, Jenny

<3

Mjuka sa...

Trist att känna sig risig!! Önskar dig en skön helg
kram M

Ann-Sofi sa...

Hej!
Ja usch för förkylningar:( Hoppas du blir bra snart. En bekant till mig har en Puff hon tvättar henne med yes diskmedel:-O trodde inte det var sant!men det funkar och hunden Lever:) fasst jag skulle inte diska min hund.
Trevlig Helg!
Mvh ann-sofi

Kannor och karaffer sa...

Häe äe en ny blogg för mig....känner mig lite hurven jag också intalar mig att jag inte ska bli sjuk. Mentalt är planerna för helgen redan genomförda - kan se allt jag målat ....så jag får inte bli sjuk. Vill inte!!

Ska titta runt lite mer hos dig nu...

Krya på dig!

Hälsn
Ann

Kannor och karaffer sa...

Här är...menade jag ju.

:-) Ann

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!!! Å, STACKARS dig som är sjuk..hade själv samma sak för ett tag sen och det var INTE kul...

Vad kul med en till som gillar stenar..jag ääälskar stenar..måste ju säga att det ser JÄTTEFINT ut vid din öppna spis!!

STOR KRYAPÅDIGKRAM

Hanna

lottens vita och gröna sa...

goa du, din spis är sååå najs!stanar släpar jag med, vi är väl lite tokiga, hihi! hoppas du hittar ron och blir piggare! ha en underbar helg! varmkram lotten

Gårdsromantik sa...

Så mysigt med en öppen spis - dessutim med vackra minnen.

Jag är själv bra på att släpa till andras höga nöje!

Kram Maud

Under mitt kök sa...

Hej!Tråkigt med förkylning inte något man direkt har tid med.Kanon mysigt med stenar runt spisen.Krya på dig Elisabeth

Lily of the valley sa...

Snyggt med stenarna! Älskar också stenar, och hade samlat en hel del, men de har kommit bort i flytten! Snyft!
Hoppas du mår bättre
Trevlig helg
Kram Lily

Ann-Catrin sa...

Hej Kat!!

men vad trist att gå och bli dålig just när det var helg och så.. tänk är inte det typiskt!!

jag hade huvudvärk större delen av förra veckan... men nu är det puts väck..och vilken energi jag fått..

vad fint du gjort där vid spisen..
jättefint!

Stor kram och hoppas du känner dig bättre nu

Ann-catrin