onsdag 27 augusti 2008


Tjohoooo!! Jag har vunnit ett pris, lilla jag har vunnit!


För en tid sedan var jag med i en tävling på en blogg. Jag hade totalt glömt bort det förrän jag ser en kommentar till mitt förra inlägg. Där har mammamekko/vitdesign tillkännagivit min vinst av ett smycke från Diddidesign...gå gärna in och titta där på den fina kollektionen http://www.diddidesign.se/
Mammamekko kommer hålla flera tävlingar så håll ögonen öppna...å kika in på hennes blogg vetja, det skall jag göra :))

Jag valde ett vitt läderarmband som jag hoppas kan bli min vinst men föralldel, där fanns så många fina smycken, så det var svårt att välja men jag hoppas armbandet nedan kan bli mitt..
Im so Happy!!

bild lånad från www. diddidesign.se

13 kommentarer:

Grindelunda sa...

Men grattis!!! Så kul:)
Ska bli spännande att se vad du vunnit.

Må så gott!
Kram från Gunilla

Elisa Day sa...

Grattis! vad roligt! dom hade mycket fina smycken! Tack för din kommentar på min blogg, den värmde ska du veta. Dom här dagarna har varit jobbiga, men nu känns det bättre. Försöker se dom positiva saker och få energi från det. Kramar

H A N N A S - F O R M sa...

Heeeej!

Å, vad du är gullig..jag kan bara meddela att jag inte riktigt kände mig kry i fredags och av den anledningen inte var så social...hoppas vi har tillfälle att prata mer någon annan gång!

KRAM
Hanna

Nu ska jag titta på din fina blogg!

Nina sa...

Grattis och vad kul!! Ha en skön helg ...kram/Nina

Katta sa...

Vad roligt att du vunnit, grattis!Vilken överaskning när du dessutom glömt bort det med. Kram Katta

Lisas torp sa...

Grattis till priset! Vilken tur du har!

Jättevackra saker hon har!

Tack för titten hos mej!

Lisa

H A N N A S - F O R M sa...

GRATTIS till vinsten, söta!

KRAM
Hanna

Karin i Villa Grå sa...

Hi hi, vilkrn härlig reaktion :-) Grattis till vinsten!

Kram, Karin

Lily of the valley sa...

Grattis! Jättekul! Hon har fina saker.
Kram Lily

Ann-Catrin sa...

STORT GRATTIS KAT!!
superfint det var!


Stor kram A-C

Annika i Gamla Stan sa...

Grattis Tjejen!

Helgplaner?

Annika

Annika i Gamla Stan sa...

Halloj igen! Vitt får det bli.... Ska dricka lite bubbel med U som har Ting & Tangel ikväll, och vara med min egen rödhåriga prins lite på Lördag...

Mjuka sa...

Så grattis till dig!! Man blir ju såååå glad
kramar M