tisdag 5 augusti 2008


Hej igen Alla vänner!!

Ja min semester har varit jätteskön, hoppas er också varit det vädret kan jag knappast klaga över eller hur..varmt å gott dygnet runt :))

Jag kom iväg till HemtGårn som jag så innerligt önskat och vi hade tur med vädret den dagen så det blev en liten fika minsann..å det var ju så vackert som jag trodde.....helt underbart så vi gick där en bra lång stund jag och min kusin. Jag hade ju förstås min kamera med mig och tänkte knäppa lite kort, jag hade satt i mitt nya minneskort...som INTE ville fungera alls. Snacka om att jag blev arg..jädrans teknik så det blev förstås inga bilder men de finns ju kvar i mig ivarje fall som tur är.

Nu sitter jag här i regnet, nja inte riktigt i regnet men det regnar och blåser så inatt trodde jag taket på min utbyggnad skulle blåsa av. Jag är snart, snart klar med min hall och det blir så fint har satt upp råspont på väggarna som jag målat vitt förstås. Sen har vi gjort en sittbänk där jag kan förfara mina skor så man slipper se dem hahaha...bild kommer inom kort.

Jag hade förmånen att få hälsa på hos Lotten som har bloggen "Lottens vita och Gröna" för någon vecka sedan och det var en ljuvlig upplevelse det med. Det var precis som att gå in i en inredningsbutik fast familjärare...Du Lotten, jag kommer snart igen...:)) Ja sen har det varit lite småprojekt på gång därhemma så tiden har verkligen runnit iväg...

Jag hoppas ni alla har haft en skön semester och att vi kommer att få en skön sen sommar med projekt av olika slag...
Ha det gott så hörs vi snart !!

6 kommentarer:

Elisa Day sa...

Hej vännen! Roligt att du är tillbaka igen! Synd att inte minneskortet ville fungera. Ska bli roligt att se din hall när den är klar. Vi här i norr har haft en mulen och kall sommar i år. I förrgår var det minusgrader på morgonen! Kram

Grindelunda sa...

Ja, se teknikens under.

Hoppas du haft en skön sommar. Den har bara svischat iväg tycker jag. Nästa vecka börjar jag arbeta. Det gäller att ta vara på de här dagarna som är kvar innan hösten gör sitt intåg.

Kram Gunilla

Jenny Oak Fae sa...

TACK för din kommentar!!!

: )

Kram, Jenny

<3

Lily of the valley sa...

Hej igen! Välkommen tillbaka! Hoppas du haft det skönt :D
Jag är ledig nästa vecka också, ska nog åka till Helsingör, kanske har jag tur och hittar någon loppis.
Kram Lily

Lilla Blanka sa...

Hej Kat!

Ja sommaren har varit härlig, lite vemodigt att den är över *snyft*

Fin bild på lavendeln..!

Åh vad kul att träffa Lotten..det skulle jag verkligen vilja göra, hon verkar helt underbar, tok-mysig liksom!

Kram
Mia

Lavendel & Romantik sa...

Så synd med kameran hade varit kul att se...Ha det gott Kram/Majsan