måndag 14 juli 2008

Hej alla vänner!!

Ja nu är semestern i full gång, första veckan har bestått i lite arbete på tomten, lite bygge...(nej det är ej klart än) å lite vila.

På onsdag bär det av till Värmland och Charlottenberg. Det skall bli så skönt att få komma iväg en sväng och jag skall passa på att ta mig en tur till Hemtgårn, som jag redan förra sommaren försökte besöka, det verkar vara så fiiint där...och jag längtar redan bäst att hålla i plånkan för som sagt, det verkar finnas såå mycket godsaker säkert sånt som jag AAABSOLUT behöver...hahaha..

Jag skulle ju lägga ut mina fynd som jag ropade in på auktion men bilderna som jag tog har blivit raderade så...det får bli när jag äntligen är klar med mina makeovers...så typiskt mig.. Såhär kommer en bild som är tagen i mitt hem för en tid sedan, fotograf Anna Evenius, stylist Anna Mård. Vovven heter Oliver och är min vännina Mariannes lille hund visst e han väl go...å passar så bra in i mitt hem...



Nåväl, ha det nu så gott i Sommaren så hörs vi snart igen...Kramar från mig!!

12 kommentarer:

Katta sa...

Men vad kul har de vari och plåtat i ditt hem, det ser verkligen snyggt ut.Vi åker också iväg snart skall besöka Grindelunda och Linneagården hade jag tänkt.Kul att du ska gå keramikkurs, jag har hållit på med keramik och saknar det. Jag började tova för att jag inte hade nånstans att hålla på med keramik längre, arbetssätten påminner lite om varandra även om materialen är väldigt olika.Önskar dig en trevlig värmlandsresa, kram Katta

rosenfröjd sa...

Jättefin bild från ditt hem!

Och ser fram emot bilder på auktionsfynden.

Tack för besöket hos mig och ha en fortsatt underbar dag.

kram/
¨M¨

VITT, ZINK OCH SILVER sa...

Hejsan
Jag använde servetter på burkarna med rosor och poå de med vintagemotiv är det bilder jag skrivit ut från datorn. Lycka till med "stölden" och ha en härlig semester :P
Kram / Therese

Elisa Day sa...

Vilken fin bild!! Roligt att dom var hos dig och fotograferade, vill se mer! Hoppas du får en underbar semester! Kram

Vit Spets sa...

Hej där!
Tack för kommentaren! kul att kika in i nya blogghem (för mig)...vilken vacker spegel & hårborste du har i "headbilden" önskade att jag skulle få lyckan att hitta något sådant...nästa inlägg skall jag visa mina vackra alster jag bytte till mig från rost&rosor, ljuvliga!
På återseende
//Siv

Jenny Oak Fae sa...

Kul att du tittade in på min blogg !!!

: )

Underbar bild från ditt hem..!

Klart du kan ha rosa cowboyboots på dig...SNYGGT !!!

Kram & ha det gott !

/ Jenny

<3

Lisas torp sa...

Vilken härlig bild du visar och så spännande med resan till Värmland!
Ja, Charlottenberg måste vara jätteroligt att se - läste just ett reportage i senaste "vakre hjem"! Helt ljuvligt ställen!
Jag förstår att man måste hålla i plånboken där..:-)!

Tackar för titten hos mej och önskar dej en trevlig resa!
Kram
Lisa

Lily of the valley sa...

En vacker bild från ditt hem!

Blir nyfiken på dina fynd...

Ha de gott
kram Lily

Nygammalt sa...

Vilken underbar bild. Vad kul att få fotografering i sitt eget hem.

Hem T Gårn, ja dit skulle jag gärna åka också, efter det fina reportaget i Vackre Hjem. så håll hårt i plånboken ;)

Kram.

A home far away sa...

Vilken härlig bild men det fina skåpet och den fina vovven i bakgrunden, vad häftigt att de varit o plåtat hos dig!
Ha en fin dag

Kram från ett soligt Singapore

Ann-Catrin sa...

Hej Kat!
Vilkden fantastisk bild från ditt hem.. den får du rama in och sen sätta upp på väggen!

Härligt med Värmaland.. önskar dig en underbar semester!
Kraam A-C

Elisa Day sa...

Hoppas du kommer hem igen snart! :) Hoppas du har det bra och skönt i sommarvärmen vännen! Kram