tisdag 10 juni 2008

Hejsan Alla Vänner!!!

Jag ber så mycket om ursäkt för att jag inte gjort något inlägg på ett tag men det har varit så mycket runt omkring mig så ...tiden har helt enkelt inte funnits. Jag har ju så många projekt på gång hemma hos mig, så ....jaaa Ni vet hur det kan vara. Men jag tänkte ivarje fall visa en bild på mig och min kompis i min härliga hängstol eller vad man nu kallar det...vi hade det så mysigt. Skall försöka skärpa mig lite men det har ju varit så härligt och ljuvligt att bara få vara ute och njuta...så jag har längtat.


Ha det gott så hörs vi snart igen....Kram kat

4 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Där ser ni ut att ha det riktigt mysigt!

Kram Maud

Glitter och Marsipan sa...

Det finns så mycket att göra denna årstiden,så tiden till bloggning blir mindre.Sen är det ju så härligt att vara ute i det fina vädret.
Vilken mysig bild.
Ha det gott
kram Anette

Karin Lindström sa...

Hej!
Jag tror nog alla bloggar mindre nu när det är så underbart ute!

Härlig bild och passa på att njuta, idag regnar det här!

kramar
Karin

Lily of the valley sa...

Ni ser ut att ha det mysigt och skönt :D
Det är mycket man vill göra vid den här tiden. Man får ju inte glömma att njuta av det fina vädret och massa annat.
Ha de gott
kram Lily